Inlägg från: HonSomHarDetLångaStörigaNicket |Visa alla inlägg
  • HonSomHarDetLångaStörigaNicket

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-04-29 22:06:24 följande:
    Jag har aldrig haft tik, de verkar så jävla jobbiga
    Smart av dig fattar inte vad som flög i mig när jag tog Wynja hade aldrig haft nått med en tik att göra tidigare.

Svåra  sluga griniga smarta illojala och långsura sen har vi det fysiska *suckar*
    Vik hädan skrev 2010-04-29 22:07:44 följande:
    Bra idé. Men jag tror ändå att tråden kommer självdö medan jag är gone.
    Var inte så säker på det tänk om vi får en supervikarie som är både rolig och rapp hur ska vi då sen kunna sparka henne?
    Du borde nog kika in så ofta som möjligt och försvara din plats.

Hm undra vad vi ska ha för ansökningskriterier.

* vacker
    * smart
    *minibröst
    *rolig
    *småelak
    WTslyna skrev 2010-04-29 22:16:44 följande:
    Det är ju jag!
    Har du oxå minibröst   *tycker synd om*
    Vik hädan skrev 2010-04-29 22:17:13 följande:
    Det finns bara en av mig och det är jag 
    jajajajaja vi får väl se
    WTslyna skrev 2010-04-29 22:17:57 följande:
    Slänger in en försoningsgåva.
    *blir rädd*
    2timearound skrev 2010-04-29 22:21:59 följande:
    FATTAR ni hur ont hemmorojder gör?
    Åh nej har du fått sånna?! *tycker ofantligt synd om*
    2timearound skrev 2010-04-29 22:25:57 följande:
    Det gör inte ont när jag sitter *puuuh* men när jag går och står. Så imorgon ska jag jobba hemifrån. Stackars. Verkligen.
    Jag har haft en liten en och det höll på att knäcka mig helt så du har verkligen mina djupaste sympatier. xyloprockt? Xylocainsalva?
    2timearound skrev 2010-04-29 22:28:33 följande:
    Xyloproct. Don´t leave home without it!
    Har du inte som jag extrem analfobi så kör även upp dom där stolpillrena i röven kan ju vara så att det är en massa inre hemorrojder som behöver behandling.
    2timearound skrev 2010-04-29 22:32:32 följande:
    What?!

Vad är hemorrojder?

I nedersta delen av ändtarmen, i analkanalen som leder ut i ändtarmsöppningen, finns små kuddar som består av bindväv och blodkärl, så kallade analkuddar. I analkuddarna finns stora blodkärl. Om blodflödet som leder från kuddarna inte fungerar riktigt som det ska kan blodkärlen fyllas med mycket blod. Det är det som kallas för hemorrojder. Varför blodflödet störs har forskarna olika teorier om. En förklaring till det försämrade blodflödet kan vara ökad spänning i den muskel som reglerar hur ändtarmsöppningen sluts och öppnas. En annan förklaring till kuddarnas utbuktning är att vävnaderna runt omkring förändras. Den elastiska bindväv som brukar hålla dem på plats har blivit slappare. Tidigare ansågs hemorrojder bero på ett slags åderbråck, men forskare har visat att den förklaringen inte stämmer. Hemorrojder kan göra att det kliar och svider runt ändtarmsöppningen. Det kan också göra ont.

Yttre och inre hemorrojder

Det finns inre och yttre hemorrojder. De inre är täckta av slemhinna och kan antingen finnas inne i ändtarmen eller synas utanför ändtarmsöppningen. De yttre hemorrojderna sitter precis vid sidan om ändtarmsöppningen och är täckta av hud.
    Snott från nedan

http://vard.vgregion.se/sv/Sjukdomar-och-besvar/Sjukdomar/Sjukvardsradgivningen/?CatId=28551&print=true

Alltså man kan ha inre hemorrojder som åker ut och dom flesta använder Xyloprockt stolpiller du kommer garanterat lättare bli av med eländet om du gör så.
    Jag gjorde det inte men jag klarar fan inte av att köra upp nått i röva

2timearound skrev 2010-04-29 22:37:56 följande:
    Äsch. Ofta räcker det med att bli äldre. Det är klart att de opererar, men det är väl på personer som har extrema problem. Det vore en överdrift att påstå att jag har, hur gärna jag än vill ha uppmärksamheten.
    Men har du återkommande besvär så hör av dig till en läkare för vidare tips på hur att bli av med eländet men använd innan dess stolpillrena för det är vad h'n kommer säga åt dig att göra.
    SimplyTheBest skrev 2010-04-29 22:39:13 följande:
    Detta låter som om det gör förbannat jävla ont.
    Jepp jag blev nu jävligt lindrigt drabbad men fick fan fobi för att skita var rädd att hela jävla tarmen skulle trilla ur.
Svar på tråden The return of the Lolilla