Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2010-07-08 17:34:36 följande:
    Inte lika trög som jag i alla fall. Visste inte ens att det fanns någon ny...
    PSSSSSST det är ingen ny  
  • Mariohn
    Jazza skrev 2010-07-09 21:12:19 följande:
    Kalla honom katt och låtsas som det regnar.
    Nej. Jag knackade på och sade på skånska "Hej jag heter marion och jag tänkte bara välkomna dig till grannskapet" Då skrek han "Du är en flodhäst du är en flodhäst" tills jag blev rädd och sprang. Nu försöker jag bete mig som en flodhäst när vi möts. Eller så har jag bara missuppfattat hela situationen och känner mig bara lite tjock idag. 
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-07-09 21:23:45 följande:

Skrattade så jag nästan kissade på mig.
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-07-19 12:52:32 följande:
    Träffa övriga skånetöser samt Jazza i augusti - vill du?
    Jaa Vilket datum? Den sjätte firar jag pappas femtioårsdag och helgen efter den sjuttonde fyller jag år. Jag kan skita i att fylla år iof
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-07-19 20:19:46 följande:
    Jag har lagt upp bilder från semestern. Det är nog det enda.
    Jag såg det. Drattans vad snygg du är i bikini brudvasker
  • Mariohn

Morgen. Jag har drömt om er. Låt mig berätta!

Jag skulle träffa er på centralen i Lund så jag åkte tåg dit. När jag sprang av tåget mötte jag panciss i trappan springandes. Hon hälsade men sprang vidare. Jag kom fram till er andra och ni förklarade att det inte var något personligt men hon ville hem fort!

Jazza var skitsnygg och värsta fotomodellen. 2timern hade sina barn med sigoch hade gjort upp en plan för oss allihop. Mesen drack öl ur en termos medan Ordis ammade. Jag skulle ha haft följe med Bam men det hade jag glömt så hon ringde och skrek i telefonen.

Då kom min pappa. Han hade köpt smink åt oss och började dela ut det.

2timern blev jättearg och undrade varför i helvete jag hade tagit med min pappa. Jazza höll med nickandes och jag skämdes så mycket att jag började gråta och gick till konsum.

Sedan ringde klockan.  

• Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-07-20 09:17:50 följande:
    Lite annorlunda dröm & jag tror inte jag ger mig på att analysera den. Men varför drömmer du om att jag inte vill träffa er?
    Haha jag kan inte hjälpa det!! :-{
Svar på tråden The return of the Lolilla