Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-11-02 10:59:52 följande:
    Det kanske är samma sak? Om blygdläpparna syns tror jag aldrig att man får tillbaka symbolerna faktiskt. 
    *asg* Ja, det är nog kört........
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 11:01:03 följande:
    Lysande gröna ögon är lättare att upptäcka i höstmörkret. Ta med dig en hemlig formel som du kan viska och förinta dem!
    Jag har alltid älvorna med mig, de brukar rycka in snabbt, men man vet aldrig, man ska aldrig förlita sig på att andra ska rädda en........

Jag tog på parfym idag.  Det ångrar jag redan, som det stinker alltså.......man doftar alltid bäst naturligt. Men jag har fan inte tid att duscha igen, så det blir till att lukta "gott" hela dagen. Skrikandes

Nu ska jag gå till busshållsplatsen och göra livet outhärdligt för nåt moppegäng som försöker röka sitt hasch ifred. *elak kärring*

Later, mamas and papas!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Jag har på riktigt huggit mig i fingret. Jag blöder som gris och det gör jätteont. Det är dessutom samma finger som hade ett skärsår sen innan.

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-02 12:43:49 följande:
    men liten!
    vad har du använt för vapen?
    och hur kunde t lata dig vara utan upsikt med sa farliga saker?
    Jag skar blomkål till lunchen Det gör så jävla ont alltså.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-02 13:01:23 följande:
    *klappar pa*

läste just att tydligen ska man spruta magixsk bröst mjölk pa sa blir det bra... vill du ha?
    *urk* nej tack.

Men jag vill grina lite faktiskt.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-02 11:08:54 följande:Jag är mållös.
    HAHAHAHAHAHAAA! Kul att vi kunde överraska lite.
  • 2timearound

Linda tycker jag ska gå upp til VC och se om de vill sy. Det kan väl inte vara nödvändigt? Eller?

Finns det nån jävla fl-expertis här när man behöver?

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-02 13:23:42 följande:
    knata dit och fa det omlagt i vart fall det ser mycke syndare ut om man har riktigt bandage...
    och dessutom slipper man infektioner och annan skit
    Det gör sjukt ont. Tänk om de amputerar ellerr nåt? Innan jag hinner säga NEJ. *fladdrar iväg*
  • 2timearound

Jag känner mig så jävla fumlig bara. Vad fan är det med mig?! Skrikandes Jag går nog iväg till VC ändå. Hejdå. *ledsen*

• 2timearound

Nu är jag limmad, omlagd och stelkrampssprutad. Men jag vill fortfarande lägga mig i fosterställning och lipa.

Så här går det när jag ska laga mat. Vad kan jag dra för slutsatser av det? Jo, köket kan dra åt helvete.

Svar på tråden The return of the Lolilla