Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Eras;

Mara;

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-02 14:55:39 följande:
    Vad e'ru putt nu för då'rå?
    Det kanske var en slump att sms:en kändes personligt skräddarsydda för mig. ELLER?!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-02 15:00:14 följande:
    Hur då menar du?
    Kan nog inte specificera om det inte är uppenbart för dig.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-02 15:10:24 följande:
    Om det är till ngn tröst så förstår jag ....tror jag .. :)
    Det är en tröst. Jag började tro att det var jag som var mongo. Det är väl inga nyheter iofs.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-02 15:13:36 följande:
    Mongo bongo! Det är ett uttryck som jag av oförklarlig anledning gillar.
    Ja. Det känns helt oförklarligt. Och lite skrämmande. Varför vill du rimma så fult?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 15:14:09 följande:
    Det är höstmysigt väder och en igelkott sitter i trädgården och ser fånig ut. Detta inspirerar mig att be M om en helkväll helt jävla själv på fredag. Bara jag jag och JAG. 
    Menade du allvar med att det fanns nåt billigt bra spa i Ystad? Eller var det bara ett skämt?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 15:16:13 följande:
    Det måste vara den där mellanstadiekillen som lever kvar i dig som tycker att det känns häftigt. Jag drabbas av min mellanstadietjej ibland och säger "men typ liksom". Då vill jag dö. 
    Det säger ju jag hela tiden............
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-02 15:17:04 följande:
    Jag har aldrig varit där men jag ska dit i december  

www.ysb.se/
    Åh Vem ska du dit med och varför får inte Jaz och jag följa med?
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-02 15:17:57 följande:
    Jag vet inte. Har ingen som helst förklaring. Följande rim kör jag varje dag med Ville av samma märkliga anledning:

Ville Pille
    Lunch Punch
    Frukost Pukost
    Middag Piddag.
    *fnissar* Du är rolig du.
    Mariohn skrev 2010-11-02 15:18:17 följande:
    Inte när du försöker framstå som seriös väl?? "Det är ett jättebra pris typ lixom" 
    JO! HELA tiden, säger jag ju!
Svar på tråden The return of the Lolilla