Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Herregud. Skrikandes Jag är så jävla ledsen och arg. Över den här skitboken som jag just har läst ut. Det är nu jag vill ha någon att diskutera med, hjälp att få perspektiv. T är helt ointresserad. *hjälplös*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-04 18:55:22 följande:
    jag har inte läst den och kommer inte att göra det heller men du far gärna berätta
    Nej. Jag vill prata med någon som läst den. Tack ändå. Behöver få perspektiv liksom.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-04 19:25:55 följande:
    Nej tack, det får Freddan sköta. 
    *suck*

Ja, om jag var asfull och inte hade knullat på ett år. Då jävlar skulle jag knulla med freddan så han inte visste vilken dag det var. Jag kanske skulle ta den i munnen också, men det beror på om jag hade blivit nykter under knullandet eller inte. *äcklig* 

Annars inte. Men jag skulle gärna festa med honom. Jag tror han skulle släppa loss med mig. 

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-04 19:40:18 följande:

Hur bär man sig åt för att knulla baklänges förresten? *oerfaren*
    Det är ett uttryck. När man liksom är missnöjd med något. Jag vill alltså inte bli knullad baklänges, mest för att jag inte har en tidsmaskin. Annars kunde jag tänka mig att prova, speciellt om det innebar att mannen blev mer och mer intresserad av min njutning under akten ist för sin egen
  • 2timearound

Jag brukar tyvärr komma rätt tidigt. Det vore nice att få komma lite senare faktiskt

• 2timearound

Hej

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-04 22:07:46 följande:
    lokisse skrev 2010-11-04 22:03:51 följande:
    där är ni ju!

haller tummar och tar
    Tack, flickor!

Ni andra skall dö bajsdöden
    *bryr mig inte*
  • 2timearound

Har ni slutat prata om bajs nu? Så jag kan vara här? 

• 2timearound

Säg nåt kul och gör nåt kul så jag kommer ur den här hemska sinnesstämningen (elak bokpåverkan). Tack. *ber snällt*

Svar på tråden The return of the Lolilla