Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Det är så äckligt att ni ligger och sussar som små grisar när jag har ont och inte kan sova. Skrikandes
    Jag har inte ens lyckats webbshoppa nåt, då är det illa............

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-05 06:40:11 följande:
    Varför har du ont?
    Sånt som brudjävlar får med jämna mellanrum.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-05 08:52:00 följande:
    Jag blir inte direkt förvånad, men tycker kanske det vore lite olämpligt.
    *fniss* Ja, men härligt
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-05 09:09:20 följande:
    moron i traden!
    Sven Justus skrev 2010-11-05 09:11:17 följande:
    Kommit till insikt alltså? :)
    Hon varnade ju alla att du vara här...........
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-05 09:23:51 följande:
    Intresseklubben noterar: www.familjeliv.se/Forum-9-191/m55439151.html
    "jag är mensintresserad....." AHAHAHAHAHAHAHAAAAAA! *döööööööör* 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-05 09:48:48 följande:
    1-0 till dig eller? :)
    Nej, just nu lovsjunger jag män så jag får inte ut nåt av att platta till dig. *sjunger*

Trots min vakenmorgon är jag på bra humör idag.  
  • 2timearound

Fan. Nu har brudarna som älskar att "svara på frågor" ist för att diskutera kommit till mans-tråden och försöker förstöra den med sina jävla listor. Skrikandes

• 2timearound

Varför är jag ensam här? 

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-05 10:28:39 följande:
    jag är här, det vet du. jag är alltid här!

Men jag vill få fart på mans-tråden. Sjung nu! Det konstiga var att alla karlarna liksom drog när jag var snäll och glad ist för att ge dem rätt i sin bitterhet. Man kan tycka att de skulle bli nöjda över att det finns kvinnor som gillar män och inte bara klagar, men de kanske bara vill gnälla lite?  
Svar på tråden The return of the Lolilla