Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-11-05 10:30:24 följande:
    Är på uselt humör Har redan snäst av en kollega. Bra början på dagen.
    Snart är det lunch, panki. Håll ut.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-05 10:38:41 följande:
    lunch mmm vill oksa ha lunch!

har legat och läst halva natten (till tre) och är trött och far skylla mig själv
    Irriterande att du inte vara vaken en timme till och kunde underhålla mig när jag var här vid fyra.......Drömmer
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-05 10:47:20 följande:
    vad gjorde du här vid fyra?
    Hade ont. Väntade på att värktabletterna skulle fungera......webbshoppade efter en matta och en lampa. You name it

Jolly Bob skrev 2010-11-05 10:57:59 följande:
    Hon torrjuckade.

Hon sökte tröst & sympati...som vanligt.
    Hatar du mig?
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-05 11:04:19 följande:
    erkän du kikade pa hejsan infektionen
    Jag tror faktiskt att nåt inte är som det ska. Sitter i telefonkö nu.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-05 11:08:03 följande:
    aj da!
    vad använder du för skydd?
    Inget som påverkar det iaf.
    Jolly Bob skrev 2010-11-05 11:08:20 följande:
    Snarare motsatsen kära du.

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-05 11:17:36 följande:
    en cysta.
    Det känns som att det skulle kunna vara en jävligt läskig möjlighet.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-05 12:50:14 följande:
    eller sa börjar du komma i klimakteriet
    Now you´re fucking trippin´sistah! Skrikandes

Jag är allmänt hypokondrisk och har säkert inga egentliga problem, men det känns inte rätt så doktorn ska få ta en runda och rota lite. Får se om de hittar nåt bildäck eller nåt. Man vet aldrig vad som kan ha slunkit in när man satt sig lite snett eller så.........Drömmer
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-05 13:28:00 följande:
    Har du ondare än vanligt? Blöder mer? *orolig*
    Ja, fjärde mån nu. Annorlunda. Ont. Konstigt. Men det känns weird att diskutera det vidare här, jag tror karlarna blir obehagligt berörda, vi kan ta det nån annanstans.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-05 13:33:49 följande:
    Och jag tror säkert karlarna finner det obekvämt när vi pratar sådant här

Notera att det är rödpluppat så det nästan gör ont i ögonen.
    SimplyTheBest skrev 2010-11-05 13:33:49 följande:
    Däremot har jag en tanke  - vi brukar ju synka du & jag? Hm...
     Ja?

• 2timearound

Ok, brudar. Tack för att ni bryr er men nu vill jag inte ha några mer kramar.  

Ni är snälla men jag tycker inte synd om mig, det är bara att gå iväg till doktorn. Är det ett problem tar jag tag i det.

{#emotions_dlg.flower}  

Svar på tråden The return of the Lolilla