Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Blygdläppen skrev 2010-11-05 14:47:57 följande:
    Jag ska nog äöta pannkakor idag
    Fan vad enformig du är Drömmer äter du nåt annat än mackor med nutella och pannkakor? Ja, också dina kakor förståss! 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-05 14:50:35 följande:
    Oftast är det faktiskt oxfilé eller getost
    Åh. Ja då blev det ju skillnad DIREKT!

Mackor
    Pannkakor
    Kakor
    Oxfilé
    Getost

frukost-lunch-middag varje dag  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-05 14:50:59 följande:
    Dessutom ska du sluta vara taskig mot mig nu!
    WHAAAAT?! Skrikandes Vi har ju bara en intressant diskussion. Du är så jävla lätt-kränGt alltså.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 14:52:30 följande:
    Hejsan. Jag har en hemsk dag. Vad har ni? 
    Säger hon som har bakat massa gott.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-05 14:53:22 följande:
    Nu så. Två bilder från i våras-somras. Hittade inget färskare som var av intresse i telefonen.

Fan vad kul Freddan. Du ser trevlig ut. 
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 14:55:25 följande:
    Oj kolla freddan
    Han har väldigt fina nyckelben och händer. Oväntat. 
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-05 14:56:37 följande:
    Jag ska bjuda dig på orgasmiskt god mat när du hälsar på mig. Dina ungar ska äta samma mat, jag vägrar göra prinskorv och mos .
    Toppen! Skriv ihop en meny så ska jag säga om vi kommer.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-05 15:01:06 följande:
    Första gången jag har fått höra det. Kul :)
    Det var skönt att du var hyfsat snygg. Annars hade det känns jobbigt att fortsätta ofreda dig. 

Nu när du säger tråkiga torra saker kan jag tänka på din snygga överkropp så blir du intressant igen.

Nu ska jag dra, fuck off eejits.  
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-05 15:57:19 följande:
    Jag gillar Freddans nacke
    *går och kollar*
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 16:46:59 följande:
    Vadå, har Freddan blottat sig för er?! 
    Typ tre sidor bakåt
Svar på tråden The return of the Lolilla