Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-11-05 17:10:13 följande:
    Åjo det har du nog. Någonstans där i pubishår-ruset minns du säkert hans jättepenis som skrämde dig så att du har mardrömmar än idag. 
    USCH! Skrikandes Hångla sa jag......jag kom inte i närheten av hans kuk fattar du väl?! *uuuuäääähhhh*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 17:13:30 följande:
    Hur fan hånglar ni?  
    Mjuka underbara kyssar och smek.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-05 17:14:09 följande:
    Jag känner till en "jätte", men om han kallas för lillen vet jag inte. Han driver eller har drivit restaurang här i stan
    Han heter Micke eg. Tror jag. Jag känner inte honom alls, han är bara en polare till min polare.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 17:15:44 följande:
    Ja...då får folk stånd. Det märker man
    Det får man försöka hålla sig på långt avstånd ifrån. Har jag hört. Drömmer
  • 2timearound

Sötnosar kisse! Men det känns jättekonstigt med barnbilder när Maran snackar om kukar i tråden........

• 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-05 17:29:03 följande:
    Omskurna kukar är svårare att runka av
    Jag har aldrig träffat nån. Vad använde du för teknik då?
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-05 17:30:20 följande:
    Saliv eller oljor
    Verkade de uppskatta dina ansträngningar då?
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-05 17:31:14 följande:
    Jag är så glad att jag äntligen fått knulla min helt egen jude!
    Hahaha! Så detta är en helt ny erfarenhet alltså? 
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-05 17:33:09 följande:
    Ja, jag hade aldrig sett en omskuren kuk "live" innan!
    Jag får väl ändå anta att när den väl var på plats så kändes den som de flesta andra?
  • 2timearound

Tjena ni pratar fortfarande om kukar? 

Svar på tråden The return of the Lolilla