Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohn skrev 2010-11-05 21:50:15 följande:
    Haha jag vill inte Men jo jag minns saker om en massa porrskådisar. 
    Som vaddå?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-05 21:50:51 följande:
    Är fortfarande på lite dåligt humör men det blir säkert bättre imorgon.
    Haha! There is always hope darling
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 21:52:27 följande:
    Jättespännande saker som att jenna har knarkat, legat med manson, Jag minns inte så mycket egentligen kom jag på nu. Sjukt tråkig bok. 
    Bygones....

Nu när vi har misshandlat blygdläppar ett tag......och dessutom blivit osams och skrikit och gapat, så tänkte jag att vi kan flytta fokus till nästa ställe? *instigator*

Är jag ensam om att ha bröstvårtor som "pekar åt olika håll"
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-05 21:53:53 följande:
    Klart där är. För inte är jag väl alltid sur?Obestämd
    Njet.
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 21:53:40 följande:
    Jag har aldrig kollat på porr. 
     Är det för att du inte får ut nåt av det? Eller tycker du porr är äckligt, eller vad?
  • 2timearound
    Mariohn skrev 2010-11-05 21:55:06 följande:
    Varför bryr man sig ens? 
    Hur ser dina ut?
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 21:56:23 följande:
    Det är lite som idrott, jag förstår inte poängen med att sitta och titta på. 
    Inte jag heller faktiskt.....jag läser gärna snusk erotisk litteratur, men hoppar gärna över fulrullarna liksom.
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-05 21:56:33 följande:
    Hur ser dina ut?
    Eftersom du dröjer med svaret blir jag orolig att det är bild på väg.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 21:58:26 följande:
    Mina bröstvårtor är defekta, eller iallafall den ena på grund av en simbassängsolycka i min ungdom. 
    What?! Hur fan då. olycka?
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-05 22:00:09 följande:
    Jag skrapade mot bassängbottnen, sedan dess håller den sig inne. 
    Den blev rädd! Som en sköldpadda.
  • 2timearound

Hur ser fula lökar ut då? Och kan vi anta att det är safe att säga att Blygdläppens är fula? Så de matchar hennes hängiga nedre delar alltså?

*fnissar*

*lite rädd*

Drömmer 

Svar på tråden The return of the Lolilla