Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Godmorgon igen.....jag somnade om.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2010-11-06 11:15:46 följande:
    Jag har en sån kompis som tror att typ allt som rör sej flirtar med henne - det är rätt underhållande.. det skulle inte förvåna mej om hon säger till andra att min sambo nog är intresserad av henne - faktiskt skulle det förvåna mej om hon _inte_ gör det
    Hahaha! Skönt med folk som har självdistans liksom......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-06 11:38:53 följande:
    Ni misstycker väl inte om jag flörtar med er allesammans?
    Jo.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-06 11:50:32 följande:
    Får jag bara flörta med dig?
    Ja. Sådär är jag rätt ego.
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-06 11:53:40 följande:
    Hahaha...för faen Timern.
    Vad gör du?
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-06 11:57:02 följande:
    Godmorgon
    Tjena
  • 2timearound
    Jolly Bob skrev 2010-11-06 11:59:44 följande:
    Carl vaknade ju vid 6-tiden så det bidde en tidig jävla morron.
    Porrsurfade en stund. Nu sitter jag och tittar på indisk matlagning.

Goddag Fläskläpp.
    Haha! Själv inreder jag ett dockskåp. Lägger golv och klistrar tapeter. 
  • 2timearound

Eras, du har väl inte missat att Freddan flashade sig själv i tråden igår?

• 2timearound

Nu är det snart dags att ha lördag med personalfest  och mordgåta, party och sova på hotell. Tjejerna ser jättemycket fram emot det, ska bli roligt att göra något för dem.

Jag har målat naglarna och då ville självklart också barnen ha målade naglar. Så nu har både min son och dotter glittriga blå naglar (det har inte jag!). Jättefina är de

Ha en fin lördagskväll alla!

{#emotions_dlg.flower} 

Svar på tråden The return of the Lolilla