Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Familjeliivsfinastenick skrev 2010-11-06 15:24:16 följande:
    Men va fan jag missar då allt!
    Det är väl bara att leta bakåt, latmask?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2010-11-06 15:44:20 följande:
    Låter roligt.. Blir det en "vi tänker inte på morgondagenfest" eller en "detärendagimorgonoxåfest"?
    För tjejerna blir det nog ingen morgondag, men hos oss är det övernattande gäster från Mellbystrand i morgon så vi får nog ta det lite lugnt jag är rätt gammal trött av mig så det är ganska mycket prat men rätt liten verkstad om jag säger så
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2010-11-07 14:17:10 följande:
    *dog*
    Made my fucking day.
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2010-11-07 14:20:41 följande:
    I can see why... My god vilka människor det finns
    Tycker det var roligt att hennes snubbe blev stolt över det. The dude liksom.
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2010-11-07 14:22:43 följande:
    Äntligen fick han se henne bajsa - det hade han drömt om sen de först träffades *tror* Kräks
    *fniss* Den som väntar på nåt gott. *mums*
  • 2timearound
    Zimlis skrev 2010-11-07 14:29:08 följande:
    På tal om bajs - Hur hade du det igår??
    Jo, det var kanon Tjejerna hade jättekul. Vi gick vidare efter maten men jag blev så trött. Vansinnigt trött, så jag gick till hotellet mycket tidigare än de andra. Och bara sov.
  • 2timearound

Nu ska jag äta lamm, röka vattenpipa och spela poker. Ni andra kommer säkert att också ha jättekul........Drömmer

• 2timearound

Vattenpipan var god Jag förlorade pokern, och vår kompis Niklas tallade mig precis på boobsen. Det var något förvånande faktiskt,

Svar på tråden The return of the Lolilla