Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-11-07 23:08:36 följande:

Hursomhelst, ha du sett den här?
    www.familjeliv.se/Forum-4-118/m55382051.html
    Ohja. Jag har tom gett min nemesis jfsebastian some lolilla-loving i gb, för jag tycker att han har varit väldigt bra i tråden. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    M C skrev 2010-11-07 23:16:20 följande:
    Oh yeah!
    En del människor är bara helt knäppa, JF är bra i sånt skarpt läge. Oavsett åsikter är hans människokärlek oantastbar.
    Jo han älskar som en hel arme Nu är det sängen för mig, natti natti!
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Morning

• 2timearound

Igår hittade jag tre vita hårstrån till. Det går snabbt utför nu märker jag.

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-08 09:30:32 följande:
    du ska till dr mullvad i dag eller hur!
    Nej, den 25:e fick jag tid.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-08 09:34:40 följande:
    det later ok da slipper du bloda ner läkarn...
    Sluta är du snäll.
    Sven Justus skrev 2010-11-08 09:34:11 följande:
    Trist och beklagligt

Ja, det är ett helvete. 
  • 2timearound
    M C skrev 2010-11-08 09:51:58 följande:
    Du får se dem som tecken på visdom!
    Jag är så jävla o-vis som de kommer.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-08 10:03:09 följande:
    Mjoho.
    *vinkar*
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-08 10:04:31 följande:
    Heeeeeeeeeeej Är ni här?
    Bara lite. Försöker samla mig och ta tag i dagen.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-08 10:07:16 följande:
    fanga dagen
    Det blir nog inte så mycket fånga dagen idag. Det blir nog mer klä på sig, sätta sig i bilen, åka till butiken, beställa tapeter till dockhus, äta lunch, hämta barn, sova. Tror jag. 
Svar på tråden The return of the Lolilla