Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

lokisse skrev 2010-11-08 16:55:49 följande:
    japp. vad blev det för mat?
    Alice önskade "barnkål" Så det blir råstekt potatis med lök, paprika, brysselkål, champinjoner, kassler och ägg. Igen.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Midka skrev 2010-11-08 16:56:40 följande:
    Är det du som är Maud Olofson?  
    Nej. Sarah Palin. Är det inte uppenbart?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Alice har precis spöat mig i Yatzy. 2 ggr. Och det var inte läggmatcher. 

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-08 18:56:55 följande:
    NEJ NU JÄVLAR!!!!!!!!!!!
    Äntligen kom du
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-08 18:58:45 följande:
    Jag är generellt fetare än folk som är generellt smala! 
    Jag är fet idag. Jättefet. Sjukt irriterande är det.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-08 19:00:25 följande:
     Har bokat tid hos doktorn nästa måndag!
    Vad ska HAN göra åt "problemet"?  
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-08 19:02:26 följande:
    Kolla mina gallvägar. Problemet är ju att jag har svårt att äta, behålla mat och få ordning på allt sedan operationen. Då är det svårt att gå ner :-/ 
    Ja, just det. Nu kommer jag ihåg. Hoppas han kan hjälpa dig då.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-08 19:05:01 följande:
    Jag ser nu att ni inte diskuterat något vettigt idag. 
    Jo, men nu kommer det nåt! Jag har knappt varit här idag så det förklarar ju det helt ointressanta malandet.

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m55495752.html
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-08 19:09:13 följande:
    Jag är mållös. 
    Jag är ganska äcklad. Men också konstigt nog intresserad. 
Svar på tråden The return of the Lolilla