Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-09 14:15:12 följande:
    Och så ska alla tjejer käckt spela med och asså fatta att han asså tycker så asså för hallå *kåtdusch* 
    De är det värsta med hela hans jävla cirkus.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 14:19:13 följande:
    Det är det sociala spelet när det är som dummast. Dumma honor tror att det är de hanar som vrålar högst och fiser surast som har de absolut starkaste spermierna. Det kan eventuellt vara så men eftersom honorna redan är så jävla puckade får de sabbade kids ändå och sedan sitter de där i den sura fisdoften och skriver på FL "så trött på svärmor allt är hennes fel" 
    HAHAHAHAHA! Klockrent *evolverad*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-09 14:23:12 följande:
    äh hon är nog bara lite "kissig" vilket pa flska betyder kissnödig och inte alls att hon redan gjort ner sig helt och hallet
    Men nu fattar jag inte.....vitkissa betyder ju att det sprutar liksom? Så då har ju vätska lämnat kroppen?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 14:25:29 följande:
    Men på allvar. Jag förstår inte det. 

"Alla kvinnor är så jävla äckliga och puckade och fattar ingenting och jag vill slå allihop så att de lär sig att vika upp fittan prydligt när jag känner för det. Inget jävla gnäll och inte en jävla massa puckade fruntimmersåsikter och annat skit som får lilla anita att slakna"

"ÅH ta mig TA MIG" 
    Nej, det är nog omöjligt för oss att förstå faktiskt.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 14:32:53 följande:
    Jag vill bara ge honom en rejäl lavett mitt på dicken, skrika "no mercy" och spänna på honom med hans egen uttänjda lilla totempåle innan jag skicker hem honom med "Fi!" tatuerat i svanken. 
    *kvider* Bara om jag får filma...........
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 14:38:00 följande:
    Givetvis. Braveheart med för mycket bas ska spelas som bakgrundsmusik till en början. Hela sessionen ska avslutas med ett uppspeedat tempo av någon rammsteindänga. 
    Fuck that shit. Det här kommer att kännas mycket mer close to home for the fucker.

">

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 14:40:36 följande:
    Du blir utmärkt som regissör ser jag. 
    Jag vill nog egentligen hellre ha hand om "props". Rekvisitan alltså. Filma kanske nån annan kan göra?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 14:42:00 följande:
    Hahahaha den tycker jag att vi kör när eftertextera rullar och han utmattad faller i sömn med sin nya stallkamrat åsnan ramona-regina.  
    Jag ska låna lite av den här snuskisen.

Hans begagnade sexleksaker
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-09 14:42:29 följande:
    Idag blir lille Carl 3 bast.

Han blir synnerligen besviken om ni inte skickat födelsedagspresenter.
    Jag kan ringa och sjunga sen om du vill?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 14:42:28 följande:
    Äh filmkameran kan stå i ett hörn. Han kommer inte loss ändå. 
    Jag ser sjukligt mycket fram emot det här. Drömmer På ett inte sunt sätt. alltså.........
Svar på tråden The return of the Lolilla