Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Nu skrattar jag så personalen klagar.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 15:35:08 följande:
    Hur har man stripigt könshår? 
    Mitt är spikrakt. Så det måste vara jättekortklippt, annars ser det konstigt ut. Men Jazzan glömmer att klippa sitt så då blir det långt och stripigt, spretigt liksom.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 15:36:53 följande:
    Jag ser det framför mig. Som en karikatyr av bonde söker fru Jonas.

cdnstatic.expressen.se/polopoly/bilder/201 0/10/06/1.2164081TS1286389340555_slot100slotWide75 ArticleFull.jpg
    Jag: -HAHAHAHAHA! (skrattar så jag grinar lite och lägger huvudet på skrivbordet)

Mikkis: -Meeeen ååååååhhhh, vad pinsam du är.....vad är det som är så kul?

Jag: -Det får du inte veta, läs inte över min axel stick! (snällt, jag vill ju skona henne från er dåliga påverkan)

Mikkis: -Meeeen åååååh, vad tråkiga och pinsamma ni är.......vuxna alltså.....
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 15:40:25 följande:
    Kan du färga det grönt och forma det till en liten muffmohikan? 
    Nej. Det är snyggt nedklippt och sexigt kort. Så det får vara som det är. Jag är inte så mycket för grönt heller.
  • 2timearound

Sluta fulprata om min sköna mus.

• 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 15:46:45 följande:
    Skulle aldrig falla mig in. Jag skriver dikter om den och hyllar den! 
    Kan du skriva en som jag kan ha på min pres, tack?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 15:50:08 följande:
    Lilla tvåans sköna fitta
    är som ett hemtrevligt hus.
    Ingen snopp kan någonsin hitta
    ett trevligare hus.

Frisyren är modern och rak
    och håret är inte långt.
    Trivs man inte kan man hoppa bak
    där är det lite mer trångt.

OMFG Thanx babe.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-09 15:52:08 följande:
    Kan vi prata om någon annans mutta nu
    Känner du att dinna läppar behöver lite TLC?
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 15:52:21 följande:
    Det var en ära!
    Den ligger i presen nu....... får se om jag har tillräckligt mod för att låta den ligga kvar. Jag är ju trots allt ganska seriös av mig. Drömmer
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-09 15:53:59 följande:
    Kanske Pannkakans
    Jag tror Freddan har en f***a där under nånstans. Shemale. Mest male men lite she också.
Svar på tråden The return of the Lolilla