Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Mariohnym skrev 2010-11-09 22:41:11 följande:
    Den är ju ingen jätte!! Den är ju som din pyttelilla arm!!! I kapitel 4 kommer knissen och pannkakan in. Nu blir det utflippat. Det börjar närma sig slutet!
    När kommer du in?! *misstänksam*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 22:44:39 följande:
    Jag är ju författare!!!! 
    Du ska knulla med Freddan. Det har hela den här jävla dagen syftat till. Det började med eran supstund på kontoret och det ska sluta i en gödselstack (Jazzan) med dig liggandes på rygg. *oresonlig*
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-09 22:49:34 följande:
    Om det är vad du kräver ska det sluta så!

My work here is done. Ser fram emot fortsättningen i morgon. Natti natti!  
  • 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-10 08:07:03 följande:
    Men för helvete roa mig jag somnar snart!!

Idag har vi fått första snön det ser fruktansvärt grått blött och  trist ut
    Men du måste ju vara helt efterbliven din dumma kossa. Kan du ens läsa två sidor bakåt och se Marans brillianta novell?! Skrikandes
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-10 09:17:51 följande:
    Hon är onekligen kreativ den lilla tösen.
    Är du nöjd med din performance? Jag känner mig sådär......halvnöjd.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-10 09:24:25 följande:
    Ja, så fort jag blir omnämnd i ett alster så är jag nöjd! :)
    Händer det ofta?
    Mariohnym skrev 2010-11-10 09:25:07 följande:
    Godmorgon! Jag ser att ni klagar på min novell. Det är ert fel om den är dålig. Ni ger mig inte tydliga riktlinjer. Nu skriver jag slutet och så får ni leva med det!
     Jag förstår att jag är dålig inspiration.

Jag kan iaf meddela att trots äckliga maskar, ögoninfektion och allt möjligt annat så är jag assnygg idag. Min nya röda skjortblus är jättefin och färgen känns så...........optimistisk liksom. Speciellt som jag har parat den med en rosa scarf. Jag ska köpa ett par nya jeans idag också, ett par svarta har jag tänkt. 
  • 2timearound

Hahahahaha! Ditt mongo. Älskade delen om Hercule faktiskt. Skönt att det inte blev nåt mer snusk. 

• 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-10 10:38:47 följande:
    Fast det roliga är ju att grejen med glykos är att förhindra att det sockrar sej och man får samma effekt med honung.. så det känns ju lite kaka på kaka

*åkte*
    Vad duktig du är som vet sånt. *imponerad*
  • 2timearound

Idag är det vernissage på Allies förskola. Då ska jag beundra konsten och sitta på mini-mini-stolar och äta snorkakor. *mums*

• 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-10 12:55:56 följande:
    fast det later mysigt!
    Klart det är mysigt, Alice är dock mer intresserad av bakverken än att visa allt hon skapat. Finns en del söta pappor att prata med också.
Svar på tråden The return of the Lolilla