Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

M C skrev 2010-11-11 10:27:11 följande:
    En kort fråga till: var mitt namn där? Var namnen utskrivna med efternamn?
    Nej.....vissa nämndes inte

Inte du
    Inte Psycho
    Inte Blygdis
    Inte Ord blind
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 10:33:15 följande:
    Jag vill veta vad detta drama handlar om! Ge mig en sammanfattning. Vem ska jag tycka illa om?
    Du kan nog skicka lite hat runt rent allmänt. Bam har sparat privata konverastioner från år tillbaka som hon nu publicerar på cafe maze. Du nämndes faktiskt i en av konversationerna

Men hon är bara helt slut i huvudet så vi ska inte lägga mer energi på det. Kan vi inte ha lite kul ist?
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-11 10:33:08 följande:
    Jag vill se dina nya jeans
    Ja, det kan jag förstå, jag är het som en rockstjärna. Tighta, svarta och mina coola rockerstövlar. Nu är du bra avis, med dina hooker.boots..........Drömmer
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-11 10:49:05 följande:
    Ja, jag är lite avis faktiskt

SKulle också vilja ha smala ben så jag skulle kunna funka i den outfiten

Själv är jag mest klädd för att hållas varm, idag + kväll, så det är inte supersnyggt. Men jag räknar med att få lite kärlek iallafall,

Ska ut och käka med Mr. J
    På 1; bra

På 2; det kan jag förstå

På 3; så är det i Polen, kallt och fult.

På 4; Mr Jet? Ska du ut och åka?

• 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-11 10:53:27 följande:
    Alla Lolillor och före detta Lolillor är galna, vissa mer än andra (i själva verket träffades vi på ett mentalsjukhus). Nu har en av de galna flickorna lagt ut några av de andra galna flickornas psykhjournaler på ett offentligt forum och då är såklart alla upprörda. Tyvärr finns det väldigt enfaldiga människor utanför mentalsjukhusets grindar som sväljer allt de får serverat för sig rakt av.
    Omfg. Bara för att klargöra, jag är dårarnas vårdare, alltså inte en av de intagna.
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-11 10:53:27 följande:
    Alla Lolillor och före detta Lolillor är galna, vissa mer än andra (i själva verket träffades vi på ett mentalsjukhus). Nu har en av de galna flickorna lagt ut några av de andra galna flickornas psykhjournaler på ett offentligt forum och då är såklart alla upprörda. Tyvärr finns det väldigt enfaldiga människor utanför mentalsjukhusets grindar som sväljer allt de får serverat för sig rakt av.
    *läser högt och grinar av skratt*
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-11 10:58:59 följande:
    det var inte vad som stod i journalen!
    Nej, det stod att vissa tråkar ut mig........Drömmer 
  • 2timearound
    Gullan från Arkadien skrev 2010-11-11 11:02:41 följande:
    Gråter
    Fast det var ju ingen av lolillorna, dåre Men det var ju inga nyheter heller, har sagt precis samma sak helt öppet för ett tag sen på Maze.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-11 11:02:55 följande:
    Jaha, kul att att man blir omnämnd, även om jag inte har en susning om vem eller vilka detta/dessa Barn är.
    Jorå, det var med mycket.....eh....kärlek och ömhet du omnämndes. Du kan vara lugn.

Bam är en fd medlem här, hon blev utkastad från fl pga bad behavior.
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-11 11:04:34 följande:
    bambam
    Tänker du berätta öppet kissemisse?
Svar på tråden The return of the Lolilla