Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-11-11 23:17:02 följande:
    Vad fan, jag fyllde ju på dig, häromdagen?
    Det var då. Det går åt i en hiskelig fart, vet du. Living life in the fast lane liksom.......Drömmer
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-11 23:18:03 följande:
    Tog?!
    Ja, sög och drog och slet i det lilla jag hade kvar.

Nej, min raring, jag delade med mig av hela mitt hjärta.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-11 23:19:06 följande:
    Shittans

Nu måste jag gå och lägga mig. Hörs imorgon, hoppas alla (spec Freddan) får sova gott som små grisar!
    lokisse skrev 2010-11-11 23:18:48 följande:
    nu är det dax att röja lite här.
    jag önskar er en god natt
    *vinkar*
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-11 23:20:43 följande:

Inte med mig.

Nu är det dags för mig att krypa ner i sängen. Sleep tight alla.
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-12 07:23:03 följande:
    Morning winelovers
    Morning

Satan vilket sug du satte igång. Men det är för tidigt va? *wino*  
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-12 09:01:11 följande:
    Jag brukar säga att före 10.00 ska man hålla sig borta från alkoholen, därefter är det ok att dricka efter tycke och smak.
    Hej Det är viktigt för mig att du läser efter att du gick i går kväll. Efter pratet om Ville och sömnen. 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-12 09:07:03 följande:
    Nu har jag läst. Jag gillar egentligen inte att gnälla utan mer ett uttryck för min frustration. Och om ngn hade en quick-fixlösning på problemet.. :)
    Bara så du vet att det är ok.  
  • 2timearound

Idag ska jag vara ledig fram till 13-14. Då måste jag åka ner till jobbet. Men ordet "ledig" känns som en väldigt lös term då den inbegriper; bädda rent i alla sängar, dammsuga, skura toaletter och ta hand om ett helt jävla berg med tvätt.  

• 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-12 09:11:50 följande:
    Skurar DU toaletter? Var helt övertygad om att ni hyrde in en toalettpolska!
    Klart jag har en polska. Obestämd Men hon kommer varannan vecka. Och nu har barnen mask så jag skurar toaletterna varje dag, så jag är helt skinnflådd på händerna. Något överdriven kan man nog säga. *manisk*
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-12 09:16:02 följande:
    Varför har de mask? Har du matat dem med trikinfylld köttfärs? HAr du mask? Har din man mask?
    De får mask från dagis. Det är sjukt, sjukt äckligt och jag har dödsångest. Död

Jag och T har aldrig smittats när de har haft det, det är 4:e gången nu. När jag pratade med doktorn så hade han en väldigt avslappnad inställning till det hela, han har visst också små barn, och han sa att vuxna mycket sällan smittas. Vi tar ju medicin ändå, för att vara säkra, och nu är alla maskar döda sen ett par dagar, men det är ändå sä jävla vidrigt. 
Svar på tråden The return of the Lolilla