Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-11-12 15:18:30 följande:
    4 knull på samma bröllop?? Det bor en liten hora i oss alla!
    Ja, det var inte vackert. Men för att förklara, så var det en av mina älsta kompisar som gifte sig, han och jag har haft en "thing" för varandra alltid men det har aldrig blivit nåt riktigt. Det var honom jag ville ligga med.....Drömmer

Ettan var min första riktiga kille, Micke, han var jag ihop med när jag var 16. Han är kompis med min kompis också så han var där. Sen var T med, för vi hade träffat varandra då. Det var två........

Sen hade jag råkat ligga med två av min komis kompisar under en period på ca 10 år Så så jävla hemskt känns det inte. Men det var lite olyckligt att alla skulle sammanstråla just där.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Allvarligt Jaz, skulle du kunna tänka dig att ha sånna relationer? Alltså inte att ligga med andra än din man, det vet jag att du VILL (......men inte får ) utan att ha relationer där deras respektive inte VET och godkänner relationen? *utmanar*

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    M C skrev 2010-11-12 15:33:55 följande:
    . Har aldrig haft sex med folk jag eg umgås med. Det blir så konstigt efteråt.
    Vill återigen förtydliga att vi aldrig umgåtts ihop på något sätt.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-12 16:02:37 följande:
    Ja, det skulle jag. Min relation är mitt (och partners) ansvar och andra tar ansvar för sina relationer. Fan, man skulle ju bli tokig av att gå runt och bära andras samvete på sina axlar.
    Sorry att jag är evil, men det är så jag ser det.

Nu skall jag få gå och lägga mig under tiden Mfern gör käket. Hejhopp!
    Äckligt. Men jag gillar dig ändå. Skicka tillbaka berlocken dock. Drömmer
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-12 17:23:59 följande:
    ha ha ha jag har räknat 9 vid samma bord vara en del var samtidigt.
    Skrikandes du är inte som de andra barnen på kalaset kisse.......
  • 2timearound
    lokisse skrev 2010-11-12 17:41:42 följande:
    kan vara jag hade roligare i min fiskdam än dom andra barnen Tungan ute
    jag är lite tveksam, men good for you
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-12 18:29:12 följande:
    Så om man betraktar nån med brunögat så är de skitfina då..

*dog*

• 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-12 19:02:39 följande:
    Är förkyld = dödssjuk.
    Igår var du helt frisk. Jag tror du hittar på för sympatier.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-12 19:33:26 följande:
    Åh, älskar Bruce. Didn´t think you had it in ya, babe
    Nu är du rent dum i huvvet. Jag är uppvuxen med Bruce i mjölken. Mammas favvo, ser du.

Du, fortsättning på diskussionen tidigare. Skulle du ligga med T (om du fann honom attraktiv) och sen inte säga nåt och fortsätta vara min kompis precis som vanligt?  
Svar på tråden The return of the Lolilla