Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-11-12 22:49:25 följande:
    Jo, han ville ju inte ge Eras lite löve. Därför får du det i inboxen nu.
    Nej. Freddan erbjöd sig också att vara "flexibel" häromdagen. Men det passade inte heller. Han håller visst på sig.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-12 22:52:32 följande:
    Jag har kikat igenom tråden i tystnad. Vi kommer ingenstans. Det är bara snusk. Och jag gillar det. Så jag stannar här
    Har du läst från februari? Det gjorde jag, jag blev chockad. och rädd. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Semper Idem skrev 2010-11-12 22:53:43 följande:
    Jepp, håll er på mattan nu...
    *sitter still en stund* Drömmer
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-12 22:53:53 följande:
    Freddan?!?!? *chockad*
    Jag vet..... Jag sa tom att det var min favvo-dröm. Men det blev inget.
  • 2timearound
    Midka skrev 2010-11-12 22:55:29 följande:
    Så du är en sneaker,  peeper   äh, va faan... fönstertittare!
    Det är "pooper" du letar efter......
  • 2timearound

Vad tråkigt det är att sitta still på mattan........Obestämd

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-12 23:01:05 följande:
    Gör inte det då. Du tar väl inte order?
    Jo, mot män är jag rätt undergiven.  
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-12 23:01:18 följande:
    Nu har jag tagit smärstillande. Nu blir jag snart trött som fan. Kul fredag. Roa mig in i sömnen! 
    Stanna tills huvudet dimper ner på tangentbordet så det bara blir "Q%€%/&%(/&()=(=))?=)=?.

Då ber jag Bam ringa och väcka dig.  
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-12 23:05:55 följande:
    Den som kan ta den till roten kan följa med mig ner i sängen (gäller även Semp, Jag är inte knusslig utan mer desperat).

Sofva!
    Det blir inte jag. Min mun är för liten. Synd. Fuck off douch.  
  • 2timearound

Är jag pryd?  

Svar på tråden The return of the Lolilla