Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Tillbka om 10.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-13 21:56:47 följande:
    Nähä, jag läser aldrig ikapp!
    Jo.....tjena.
    Jazza skrev 2010-11-13 21:56:19 följande:
    För att de pratade sex? Du får nog vara lite mer specifik.....
     Det kan jag fan inte. För otäcka jaktmarker liksom. .-o 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-13 22:01:06 följande:
     hämans 
    Är du full? Och kan jag isf uttnyttja dig sexuellt? 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-13 21:59:02 följande:
    Varför hälsar ni inte på mig?
    Det var ingen som sa hej till mig heller och grinar jag för det?!
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-13 22:03:08 följande:
    Ok, då står jag fast vid att de inte vill, utan du bara önskar att de vill, inte för att du vill, utan bara vill att de skall vilja. Ärumä?
    Jag kan bara säga att jag tror att du har fel. Det vore mig fullständigt främmande att försöka smickra mig själv med nåt sånt här. Faktiskt helt sant. 
  • 2timearound

Jag gillar hårda tag. Är ni helt dumma i huvudet eller? Bara för att man inte vill bli tagen i analen och pissa och skita på nån betyder det inte att man inte uppskattar lite manliga grepp liksom.

• 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-13 22:07:25 följande:
    Fortfrande ingen som hejjar på migGråter  Inte ens pannkakan!!
    *faceslappar* Ryck upp dig nu wt-luder.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-13 22:08:38 följande:
    Det där kan har varit första inlägget ngnsin från dig utan en smiley. Med andra ord så menar du allvar nu.
    Jag är full. Så jag glömde smileyn. Men jag var självklart allvarlig. Jag är nästan alltid allvarlig. Mycket lite av det jag skriver har ingen eller nästan ingen koppling till mitt verkliga jag. Du kan utgå från att det jag säger är sant.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-13 22:12:08 följande:
    Se svar nedan.

Mannen bestämmer men utan de förnedrande inslagen. Bli upptryckt mot en vägg & knullad där & då. Klarnat?
    Eller lite nedtryckt mot ett bord och tagen bakifrån..........
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-13 22:14:26 följande:
    Känns det jobbigt att de kanske vill det? Obekvämt?
    Ja....lite. Det känns inte aktuellt liksom.
    Sven Justus skrev 2010-11-13 22:14:25 följande:
    Idag hittade vi ett skit skitsnyggt kakel som vi mer eller mindre bestämde oss för. Tills vi såg prislappen. 12999:- per kvm.  :)
    Lite får man väl offra för estetiken, din snåle jävel.
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-13 22:14:30 följande:
    Nu var jag på toa och bajsade. passade på att slappna av försökte tänka på snusk och komma i atämmning men nej nej nej , ännu ingen förståelse för Tvåan.
    VARFÖR tänker du på mig när du skiter din äckliga knull-gris?

Svar på tråden The return of the Lolilla