Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Sven Justus skrev 2010-11-13 22:16:45 följande:
    Ja, sånt kan vara mycket trevligt och inspirerande. Fast det är inget normaltillstånd  hos mig dock :)
    Får du bara knulla i sängen? Missionarystyle? Det får jag.........Obestämd
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-13 22:14:30 följande:
     Tvåan.
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-13 22:21:18 följande:
    Så underbart hur du associerar tvåan/analsex med dig själv mitt lilla pervo.
    Fint att du kallar ditt bajhål för Tvåan med stor bokstav. Kudos.
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-13 22:21:41 följande:
    Får? Vad menar du?
    SimplyTheBest skrev 2010-11-13 22:21:32 följande:
    Inte mot bordet som du skrev innan...?
    Inte speciellt ofta dårå.  
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-13 22:25:21 följande:
    Jag fattar tyvärr itne.
    Nej. Jag skulle kanske vilja ha ett mer "varierat" sexliv än vad jag har. Farraru nu? missionären är jävligt härlig, men ibland vill man göra annat. Sådetså.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-13 22:26:30 följande:
    Nu vill jag inte vara dum men jag har en tanke, ni är ju föräldrar allesammans (nästan) utom jag - försvinner spontaniteten mycket i sexlivet efter att kidsen anlänt?
    Nejdå, nejdå......alllt är PRECIS som vanligt.

Eller inte.  
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-13 22:27:49 följande:
    Men du får inte?
    Får och får. Det finns väl inga förbud eller så. Det blir kanske inte av så ofta bara. 
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-13 22:29:08 följande:
    Fan, hinta till mannen att han ska knulla dig efter stängning en dag, bak på lagret. Ni har alla möjligheter till det ju
    Moahahahahahahahahahaa! Bra idé.....synd bara att en av åker hem vid 3 för att hämta barnen.....

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-13 22:30:08 följande:
    De vaknar ju oftast när man försöker spika upp den andre på väggen, men annars är det- i stora drag- som innan.
    Hur gör du då? Låter du honom hänga kvar eller tar du ner honom och försöker förklara bort det? *skrattar*
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-13 22:31:24 följande:
    Känns som jag får uppleva en ny sida av dig...den sexuellt frustreade och bittra sidan.
    Jaha. Älskar du mig mer eller mindre dårå? .-? 
  • 2timearound
    Erasmus skrev 2010-11-13 22:33:28 följande:
    Måste lära mig att fiska makrill helt från början igen.
    Börja med kvinnor i mogen ålder. De är lättare och rakare när man väl får dem på kroken.
Svar på tråden The return of the Lolilla