Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Jazza skrev 2010-11-16 11:20:27 följande:
    Han luktar gott, den lille finisen
    2timearound skrev 2010-11-16 11:21:52 följande:
    Hahahahhahaa! Ja, det gör han  
    Första gången jag drog på smilbanden idag. Tack vännen för humorn
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-16 11:23:35 följande:
    Jag är nästan orolig för dig, klockan är snart halv tolv och du har inte ringt...
    Det blir inga fler samtal, jag har raderat ditt nr. That´s how I operate.  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Hej

när jag kom hem var jag på dåligt humör och kände mig nere. Men sen läste jag ikapp och nu är världen som den ska igen.  
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-16 17:12:34 följande:
    Det hände något mer, emellan, som gjorde dig glad!!!!
    Att du ringde? Att du caved? Efter en halv dag orkade du inte längre och kastade dig över luren. Joo.....det gjorde mig marginellt gladare.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-16 17:14:20 följande:
    Du är så sjukt otacksam, va
    Rätt så, faktiskt. 

*flipping the bird* 
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-16 17:15:26 följande:
    *biter i hennes bajsluktande finger*

SPOTT
    *låser in rabiesjycken i skjulet*
  • 2timearound

Ashungrig är jag. SkrikandesJag glömde bort att både äta och dricka idag. Men jag jobbade på. *arbetshäst*

• 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-16 17:19:10 följande:
    Du kan få lite fulasch, om du vill? Den var skitgod. Ungarna var inte så impade, dock.
    Jag hoppar maten och tar ölen. Deal?  
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-16 17:22:20 följande:
    Men idag är det fulasch, ingen riktig gulasch, så ingen öl till, tyvärr. Men nästa gång, så! Dock serverar vi inga anorektiker här, så för att få bärs måste man äta.
    Jahapp. Jag kanske kan äta lite dårå. Det låter gott med gulasch.  
  • 2timearound

Latar du dig fetknopp?  

Jazza skrev 2010-11-16 18:28:59 följande:
    Haha, va?

Svar på tråden The return of the Lolilla