Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-17 08:40:20 följande:
    Underbart underbart!! Fantastisk bra gjort av Freddan att starta den tråden!
    En av hans ljusa stunder
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 08:41:03 följande:
    Segt. Ja, E har ju varit sån sen hon var 1,5, så jag vet hur du känner Trotsåldern, my ass!
    Du, jag tar din lilla plutt, synar och höjer med 2 st A.  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-17 08:42:41 följande:
    Jag älskar 5-6åringar, jag kan låna henne ett tag!
    Ja gud Vid vilken färja vill du hämta? Hon kommer själv......jag orkar inte konfronteras med din luktfria bullfitta.
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 08:43:25 följande:
    I know.... Det brukar inte vara såhär, men hon har ballat ur, lite, sista... Dessutom har ju E slutat med nattblöja, så det är lite sängklädesbyten och hjälp på dass på nätterna, med. Men nu är jag inte ensam på ett tag, vilket är gött.
    Kissar du henne innan du somnar själv? Alltså tar upp henne och sätter henne sovande på muggen? 
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-17 08:44:14 följande:
    Sluta hata min fitta
    Jag älskar din kussimurra Hur skulle man inte kunna liksom?
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-17 08:45:17 följande:
    Gillar hon att fika och gå på zoo?
    Ja, jättemycket såklart speciellt fika, det är en av hennes skills.
  • 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-17 08:45:36 följande:
    Åh så jag saknar Freddan han var kul men jag saknar Mysrester ännu mera. Humor, provokativ skärpa och intelligens *snyftar av saknad*
    *skriver under*

Jag HATAR nickbytare! *stirrar på alla utom Jaz*
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-17 08:47:12 följande:
    OMG jag är grym på att fika Vi skulle komma skitbra överens tror jag
    Vad mysigt ni ska ha. *avis* Själv är jag inte kung på att äta fikat, bara baka det. 
    Sven Justus skrev 2010-11-17 08:46:51 följande:
    Fast inatt sov jag med öronproppar. Märklig känsla.  :)
     Jag har förmånen att göra det varje natt
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 08:48:18 följande:
    Han finns bland oss, ständigt närvarande med sin persona.
    Var?! *letar*
  • 2timearound
    HonSomHadeEttLångtStörigtNick skrev 2010-11-17 08:49:44 följande:
    Nej ser bara en trist gubbe,
    Freddan han var det fart på minsann!
    Fast jag tyckte att han hade ett dammigt jävla kubicle-kontor och en ful dator ändå............men snyggt namn!
Svar på tråden The return of the Lolilla