Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 08:49:39 följande:
    Man ska alltså vara inställd på att byta sängkläder en gång per natt?
    Jazza skrev 2010-11-17 08:52:06 följande:
    Vi är det. Jag har framme ett byte, så jag inte behöver leta i garderob osv, och en ny pyamas.
    Det där är olika Freddan, vi behövde aldrig det. Nån olycka då och då bara. 
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 08:52:33 följande:
    Öronproppar varje natt? Jobba ett fåtal timmar per dag? Städerska ett par gånger i veckan?

Primadonna? :)
    Nu vet jag inte vad jag ska svara faktiskt. Jag har bara städerska 1 gg varannan vecka. Och idag ska jag jobba 10-19. Det andra är sant.

Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 08:54:33 följande:
    Dum fråga kanske, men madrassen kan väl inte vara så fräsch? Eller man har kanske ngn form av plastskydd?
    Plastad frotté har man under.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 08:58:28 följande:
    Känsligt påhopp? :)
    Inte direkt.....men jag vill inte vara sån som du beskrev. Jag har svårt att sova, så om jag inte har öronproppar vaknar jag typ 10 ggr/natt. Jag vill inte sky jobbet, men jag vantrivs så mycket just nu, att jag ser inget alternativ. Det är inte för att jag är lat. 
  • 2timearound
    2timearound skrev 2010-11-17 09:00:18 följande:
    Inte direkt.....men jag vill inte vara sån som du beskrev. Jag har svårt att sova, så om jag inte har öronproppar vaknar jag typ 10 ggr/natt. Jag vill inte sky jobbet, men jag vantrivs så mycket just nu, att jag ser inget alternativ. Det är inte för att jag är lat. 
    Jo, städerskan är för att jag är lat. Drömmer
  • 2timearound

Nu måste jag snart gå på muggen *kniper for dear life*

• 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-17 09:06:44 följande:
    Vafan, morgonbajjen är ju en av dagens höjdpunkter!
    Inte för mig. 
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 09:54:17 följande:
    Sitter och skriver ett välkomst/kickoff-tal tills imorgon kväll. Men det är banne mig inte lätt smatidigt som man ska hålla ett vakande öga på inläggen här...
    Vad kul det skulle kunna bli!

Freddan: Joo...det är så här......jag vill gärna att ni tittar ordetligt på varandras blygdläppar så vi kan diskutera sen vid middagen hur det helst ska se ut......sen tänkte jag att vi kan ösa förolämpninga över varandra och se om det blir lite kärlek, funkar inte det tycker jag att vi erbjuder varandra avancerade sexuella tjänster. I övrigt ska vi studera varandras avföring och se hur det egentligen står till i magen.
    Vilka fina vänner vi kommer att bli! Skål

*fnissar för mig själv*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 10:24:20 följande:
    Jag är grym på tal, synd att du inte finns lite närmare, så hade jag kunnat hjälpa dig. De hade blivit sjukt impade...
    VARFÖR måste du vara "nära" för att hjälpa till med ett tal? *misstänksam*
Svar på tråden The return of the Lolilla