Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

Zchimla skrev 2010-11-17 10:45:30 följande:
    Gomorron
    Yo, doglover
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-17 10:52:36 följande:
    Du vet ju hur hon är...
    Jag tycker att det är jobbigt att hon jämt ska sitta så nära och ta på mig......... ibland slickar hon också. Om man inte hinner dra tillbaka handen tillräckligt fort. När man sträcker sig efter vinet alltså..........Drömmer
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound

Jag har en fundran........

nu finns det ju en typ 4-5 trådar om "mitt utseende, säg vad ni tycker, ÄRLIGT". Varför har de alla så fula ögonbryn? Svinhårt plockade. Har det med samhällsklass att göra? *snobbig*

• 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-17 10:56:29 följande:
    Sådär doglover - igår va jag så trööött och då precis när jag skulle gå och lägga mej så kommer hundarna och har kommit på att de faktiskt måste gå ut och kissa en vända till

Fast nu är de söta och ligger stilla... i väntan på movement
    Jag brukade älska min hund....... sen fick jag ungar, då finns det inget över till henne längre. Fast jag kan aldrig göra mig av med henne, hon hör till familjen liksom. Men det är draining.
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-17 10:59:17 följande:
    Vet inte - jag har aldrig plockat mina ögonbryn.. jag har bild på mej själv i galleriet för alla som vågar kika på ett par oplockade ögonbryn...
    *nyfiken, går dit*
  • 2timearound
    Blygdläppen skrev 2010-11-17 11:00:06 följande:
    Starta en tråd om det
    Svara på frågan ist. . jag vill ha en djuplodanade analys.
    Zchimla skrev 2010-11-17 10:59:17 följande:
    Vet inte - jag har aldrig plockat mina ögonbryn.. jag har bild på mej själv i galleriet för alla som vågar kika på ett par oplockade ögonbryn...
    Intressant....de är ganska smala, helt utan plock. *avis*

Jag har en bild på hur snyggt plockade ögonbryn ser ut i mitt galleri. Men jag kan lova att om jag inte underhöll dem, så skulle jag ha "unibrow" Men det skulle endast ske i en parallell dimension så det är eg helt ointressant.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-17 11:11:51 följande:
    Givetvis har det med samhällsklass att göra. Jag skulle vilja sträcka mig så långt och säga att det mesta med utseende mer eller mindre har med samhällsklass att göra.. :)
    Du och jag är typisk medelklass, vad säger det om vårt utseende dårå?
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-17 11:24:31 följande:
    Ja och det skulle inte bli bra om jag började plocka i dem - vill inte ha för smala ju..
    Fast värst av värst är väl ändå dem som rakar och målar dit ögonbryn med typ kajal Kräks och det skulle jag vilja säga är trashigt
    Det är helt fruktansvärt. Jag blir alltid helt mållös när jag ser det.
    Zchimla skrev 2010-11-17 11:24:31 följande:
    Fina ögonbryn hade du - men det har du ju redan talat om
    Det har jag jävligt svårt att tro. Jag har ett hatförhållande till mina ögonbryn. Men säger du så, så är det förstås sant. *skrytmåns*
  • 2timearound
    Jazza skrev 2010-11-17 11:38:16 följande:
    Jag fick jobbet Skall skriva på pappren på måndag! Heja mig!
    klart du fick *cartwheeling*
  • 2timearound
    Mariohnym skrev 2010-11-17 11:40:30 följande:
     Jag tycker att det är viktigt att berätta för dem hur fult det är. 
    Of course you do.
Svar på tråden The return of the Lolilla