Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-11-18 23:34:58 följande:
    Sängen här med. God natt på er
    Nej! Stanna......
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-18 23:37:01 följande:
    Inte sova?
    Nej, jag ska inte sova riktigt än.  
    Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... even if you win, you're still retarded.
  • 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-18 23:38:50 följande:
    Jag måste nog faktiskt försöka göra det Ledsen.

Vi synes igen imorrn!
    *vinkar*
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-19 08:43:15 följande:
    Morning
    Morning what up, doglover? 
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-19 08:56:32 följande:
    Vet inte - känner mej sådär ur gängorna bara *suckar*
    Trist historia och då är det ju ändå fredag. Så idag får jag dricka vin. *längtar*

Jag ska träna nu på morgonen, och sen ska jag åka till en dockhus-butik. Deras öppettider är ons-fre 12-17. Sånna öppettider vill jag ha i min butik också.
  • 2timearound
    Zchimla skrev 2010-11-19 09:20:07 följande:
    Precis det är ju fredag - måste hitta på lite så jag känner mej piggare och gladare.

Dockhus-butik låter ju kul

Vad har du för öppetider i din butik??
    Mån-fre 10-19, lör 10-16, sön 11-16
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 09:23:33 följande:
    Är det ngn business på söndagar?
    Nej, väldigt lugnt. Skitirriterande att vi är tvungna att ha öppet. De förlänger våra öppettider hela tiden.
  • 2timearound
    Sven Justus skrev 2010-11-19 13:41:48 följande:
    Vem? Överguden?
    Mmm...nej, centrumet
  • 2timearound

Jag kan lugnt säga att den här dagen kan dra åt helvete. Det gör inget om vi stryker den helt.

Man undrar var ni är när man behöver er?

• 2timearound
    SimplyTheBest skrev 2010-11-19 14:13:51 följande:
    Jag är här nu. Lite till & från. Hjälper det lite Snäckan?Hjärta
    Nej. Det som saknas mig kan inte du ordna.
Svar på tråden The return of the Lolilla