Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

Är det bara jag som funderar över förstasidan på FL?

"Hur länge ska han få bo kvar??" *bild på snygg fotomodell*

"Hjälp, jag har varit otrogen" *bild på snygg mamma med barn*

WHAT?  

• Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-08-25 20:02:37 följande:
    Nu ska jag svulla chips.
    Mmmm jag ska svulla en macka  
  • Mariohn
    Pluttemor skrev 2010-08-25 23:21:16 följande:
    Låter inte ett dugg intressant..
    Vem fan bryr sig? 
  • Mariohn
    SimplyTheBest skrev 2010-08-25 23:22:02 följande:
    På det svarar jag bullshit...för jag känner det väldigt mycket ibland. Inte varje månad men vissa känns det för jävligt kan jag meddela.
    Ja. 
  • Mariohn
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-08-26 11:00:51 följande:
    Så där ja! nu har jag läst klart din tråd om att fantisera ihop ett barn. Väldigt intressant läsning där. jag har oxå reagerat över det samma men har inte stött på änglakulten så mycket utanför detta forum.
    tror folk lär sig här att sörja samma sätt.
    Att fostren är änglar och skola hedras som barn i evinerliga tider. Minns en tråd där en kvinna drog upp sin sorg över sin ängel och hade även kort i galleriet då hon hade den i handen. Tror det var ett 7veckors foster hennes vackra änglapojke som det hette.

alla är vi olika men jag ser det som en konstruerad sorg
    Tydligen kan den tråden tolkas som att jag är gnällig för att jag har ett levande barn. Av det gör jag tolkningen att man, om man har ett levande barn, inte är tillåten att fundera över hur andra människor har det. Vilket blir för jävla svårt när vi vidareutbildar oss på jobb. 
  • Mariohn

Hej. En norrlänning ringde mig nyss. Det var vansinnigt uppfriskande. Jag har inte pratat med en så lycklig människa någonsin tror jag. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-08-26 20:54:00 följande:
    Tele2?
    Hahaha nej. En glad student som ska hyra min lägenhet. Han är överlycklig och jag förstår honom. Den är skitfin, relativt billig, ligger i guldläge och det var över 250 sökande på den men han hade nyss fått beskedet. Jag lovar han sjöng nästan i mitt öra! 
Svar på tråden The return of the Lolilla