• SaraHeleneBirgitta

    syskonbakning till liten -08 med början maj månad!

    Ska ni med?

    Har längtat så mycket efter en liten till och nu blir det snart dags för Benjamins lillasyster eller lillebror att gro i min mage. Förhoppningsvis går det lika fort att bli gravid denna gången, som den förra då det tog inom 1-2 månader. Hade vart kul att ha någon att gå igenom denna härliga resa med!

    I maj är det alltså dags för syskonbakning!

                                                            
    Tjingeling :D 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-16 13:40
    www.familjeliv.se/Forum-1-159/m51406292.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-16 13:41
    Ni som är med i tråden, kolla in länken här ovan. Tjingeling

  • Svar på tråden syskonbakning till liten -08 med början maj månad!
  • Klangskan

    Japp-kan vara med! Fast kan vara april/maj som vi börjar så att säga... Ser fram mot att försöka igen. Har en liten kille född april 08 innan.

  • SaraHeleneBirgitta

    Vad roligt. Hej på dig:) Ska bli roligt att ha någon att göra detta med. Har allt försökt få med min ena kompis som iof inte har ngt barn än, men det lyckades nog inte. Hej hej

  • Klangskan

    Ja, kul att följa med någon. Sist var jag och en nära kollega gravida samtidigt med 2 mån mellan och vi hade jättemycket ut av det. Jämföra och prata graviditet är alltid kul! Jag hade en smidig graviditet och gillade att vara gravid så ska bli så kul. Det var mest sista månaden och när jag sen gick över tiden som det var lite drygt... Visst är det jobbigt att vänta på att försöka? Vill liksom prova nu och köpa teststickor...

    ps skrev lite i din gästbok...  Fin kille du har-Benjamin är ett av mina favoritnamn men det blev Elliot på vår istället...{#lang_emotions_flower}

  • Saliva123

    Har en Beata född i aug 08, och vi har precis börjat "baka"... får jag vara med ändå?

  • Klangskan
    Saliva123 skrev 2010-03-01 14:34:44 följande:
    Har en Beata född i aug 08, och vi har precis börjat "baka"... får jag vara med ändå?
    Varför inte? The more the merrier!
  • SaraHeleneBirgitta

    Ja visst är det kul alltid. Var gravid samtidigt som min syster sist. Hon fick en liten pojke tre månader efter min pojk kom. Jag tyckte det var kul med graviditeten fram till ungefär halva. Gick upp 30 kg från mina då 54 kg och 1.56 cm :) Så var enorm hehe. Men det finns ju som sagt inget som säger att denna graviditeten blir likadan :)
    Teststickor känns som en evighet tills dess. Längtar jag med!!

    Rack :D Visst är han fin den lille. Elliot är riktigt fint det också!

    Saliva123 - klart du får vara med ;)

  • smultr0n

    Hej .. vi ska börja "baka" i juli hade vi tänkt, har en kille sedan innan född i december -08. Så vi hoppas väll på en sommarbebis till nästa år. :)

  • LilleSmultronet

    Hejsan! Har en liten Elliot född September 08 och vi tänkte börja baka maj/juni :)

  • SaGaKi

    Hoppar in lite här tror jag

    Vi har inte börjat BAKA än men väntar på mensen ska komma någon gång..i mars kanske.kanske....sen ni då e det bara tuta o köra för oss..*ler*..

    Vi har en liten kille född november 2008...

  • SaraHeleneBirgitta

    vad roligt att ni vill vara med. Ingen som börjat redan? Skulle egentligen velat börja nu med en gång men så har jag skolan att göra färdig innan bebis kommer. Slutar i november månad. vill inte gå där höggravid då jag hade det jobbigt sist. tjingeling

Svar på tråden syskonbakning till liten -08 med början maj månad!