killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?
Jag tror min sambo tänder lite på det, iallafall i början , han kunde säga : Jag ska göra dig gravid och så. Vi väntar vårt andra gemensamma barn nu men andra gången var inte så planerat.
Har däremot läst och hört om många som blir stressade av det istället, att det tar bort det roliga med sex och att det liksom bara blir ett måste. Jag kan känna så också när jag har velat bli gravid.. Stress att man ska pricka in ägglossning och ha sex fast man kanske är trött och knappt sugen. Har nästan bäst sex nu när jag är gravid när man varken behöver oroa sig för att bli gravid eller stressa för att man vill det (beroende på hur man känner). Tror det är så för min sambo också eftersom han var orolig för att göra mig gravid innan den här gången (körde mest avbrutet).
Vet att tråden är gammal men läste om nån som tyckte det var sexigt just att bli gravid och sen gjorde abort.. är absolut inte mot abort men det där låter ju bara sjukt. Och en annan som skaffade barn bara för att det var sexigt att befrukta tjejen. Det är ingen lek, det handlar om ett liv.. även om det gick bra sen så låter det väldigt egoistiskt. Man ska ju inte skaffa ett barn bara för att man tycker det är sexigt att bli gravid eller göra nån gravid. Det är skillnad om båda vill ha barn och så är det en bonus att man tänder på det.