• Kirenaj68

killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?

Det var så äldsta dottern blev till. Hennes mamma och jag hade ett knull som jag trodde skulle bli den vanliga rutinen att jag drar mig ur innan orgasmen, men den här gången ville hon att jag skulle spruta i henne och göra henne med barn. Jag vet inte var det kom från och jag var inte beredd på det , men tanken på på att göra henne med barn gjorde mig så upphetsad att jag kom i henne inom ett par minuter i en orgasm som inte var av denna värld. Kanske var det den manliga reptilhjärnan som tog över. Att få studier och barn att gå ihop som unga föräldrar är en annan historia, men dottern är 27 år idag med egen familj. Idag är jag gift med en thailändska som jag har en 11-årig dotter med, men här handlar mer om ett kärleksbarn. Inte om några uråldriga känslor om att göra en kvinna med barn.

• Kirenaj68
    Anonym (sexy) skrev 2024-08-30 07:44:37 följande:

Jag var tillsammans med en tjej som hade jätte koll på sin mens cykel så vi körde med säkra perioder varvat med avbrutet det fungerade klockrent.
    Men jag mins en gång när vi hade sex så säger hon -du måste vara försiktig de säkra dagarna är slut.
    Jag säger at jag ska vara försiktig och inte komma i henne.
    Efter en stund känner jag att det närmar sig utlösning så jag säger att snart kommer 
    Då säger hon -du kan fortsätta jag tror det är okej att du kommer i mej.
    Jag fortsätter tills jag kommer henne

Först säger hon att de säkra dagarna är slut för att en stund senare säga hon tror att det är OK att komma i henne. Låter inte riktigt som att ha jättekoll i mina öron...
  • Kirenaj68
    Anonym (David) skrev 2024-08-30 17:40:11 följande:

Att komma i och möjligheten att befrukta en kvinna är rimligen det bakomliggande evolutionära drivet i sex. Så jag upplevde en helt annan nivå av kåthet och tillfredsställelse när vi siktade på barn.
    Det kändes som om alla belöningssystem slogs på när vi gjorde det som är så djupt rotat.

Jag förstår vad du menar. Jag har en vuxen dotter från ett tidigare förhållande och med min nuvarande fru har jag en 11-årig dotter. Jag trodde att det var färdigt med fler barn för min del. Det var frun som inte ville ha fler och även om jag var öppen för fler barn var det lugnt för min del. Jag hade ju två redan och trots ålderskillnaden  mellan döttrarna har de det bästa systerförhållandet. Men för någon månad sen sa frun att hon började ändra sig. En av väninnorna hade fått sitt tredje barn och frun hjälpte henne mycket i början. Antagligen fick hon lite flashbacks av det från lillans första tid livet. Hon blir dessutom 35 inom kort och är inte fertil så många år till. Så förra veckan gick till gynekologen och tog ut spiralen.
    Vi har alltid haft ett aktivt sexliv, men visst känns annorlunda nu när målet är att göra henne barn igen. Man är kåtare på ett intensivare sätt. Åtminstone blir jag det.
  • Kirenaj68
    Anonym (sexy) skrev 2024-09-01 00:40:10 följande:
    Det var nog snarare en chansning från hennes sida
    En ovanligt korkad chansning om hon inte vill ha barn. Men hon är säkert långtifrån den ende....
Svar på tråden killar, tänder ni på tanken att befrukta en kvinna?