Inlägg från: mmmiikaela |Visa alla inlägg
  • mmmiikaela

Vi som hade BF feb-09 del 5

hej allihoppa, jag har bytt nicknamn :) men nu är kjag tillbaka igen, hittade inte tråden :D
    Miliam ska bli storebror i slutet på juni :) och jag har börjat plugga, så jag hinner klart innan nästa kommer, det är skönt =)
    annars händer inte speciellt mycket här. Miliam går på dagis och jag pluggar som sagt, hemifrån. de är internet baserat, det ör väldigt skönt, speciellt nu när man är gravid igen och mår som en påse skit vissa dagar :P

son född 09, pyret i magen beräknad 30/6-11 :)
  • mmmiikaela
    mills skrev 2010-11-29 16:56:35 följande:
    Grattis till bebisen i magen Hur går det för Miliam och maten?
    tack så mycket :) jodå de går bra, har gått bra sen de var snö sist, men så fort snön kommer så kommer herpesen och problemen, men nu sist vara de inte så länge som tur va o nu är de ok igen! dock har han börjat sätta i halsen o de sitter fast i timmar, sist var de 6 timmar så nu den 10e december ska han på utredning för han har antagligen ärrbildnader i matstrupen som gör att de fasnar på konstiga sätt.
  • mmmiikaela
    mills skrev 2010-11-29 19:39:56 följande:
    Men stackarn Skönt att han får kolla upp det...är ju jättejobbigt att behöva sätta i halsen.
    jo precis, inte för att de händer speciellt ofta men när de väl händer så sitter de där de sitter.
  • mmmiikaela
    Minnie7 skrev 2010-11-30 10:29:56 följande:
    Grattis till bebben!
    tack så mycket :)
  • mmmiikaela
    SJ80 skrev 2010-12-02 10:22:54 följande:
    mrsSoffie: grattis till lilla Tuva. Vad skönt att allt gick bra!
    mmmiikaela: grattis till den kommande bebben!! Stackars lilleman som sätter i halsen, låter Inge vidare.

Hoppas det är bra med alla mammor o barn i tråden. Tänkte kolla med er om era barn går på potta!! Jag försöker sätta Oliver där, han sitter max en minut men vill inget mera sen. Men det kommer inget!!
    Miliam går på potta och toalett, vi har köpt sån där sits man sätter på toastolen, där sitter han ofta och kissar och bajsar :)
  • mmmiikaela

huvudsaken är ju att barnet visar lite intresse för pottan även om de inte gör något :) miliam hade ett pottbrejk på 1-2 månader då han total vägra, de var ju såklart bara o skita it :) sen gick de bra igen!

• mmmiikaela
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-12-02 15:53:13 följande:
    Är alla "små" 09or inskolad på dagis? Jag håller på att skola in Milton och det känns inte alls bra. Idag var det bara kaos
    miliam började i augusti, de går jätte bra :)
  • mmmiikaela

miliam pratar massor, flera ords meningar om allt och ingenting, han pratar upp mot 5-6 ord i varje mening och är väldigt tydlig när han berättar, de är jätte skönt att han kan förklara allt han vill så man slipper missförstå :) han kan säga alla ord man ber han om.

• mmmiikaela
    Minnie7 skrev 2010-12-12 20:57:10 följande:

v.24+3... Undrar också hur detta ska sluta, men har samma SF-mått som med Felicia... Hmmm...
    haha sådär ser min mage ut, om inte större o jag är bara i vecka 12 :P 11+3
  • mmmiikaela
    Minnie7 skrev 2010-12-13 20:00:34 följande:
    mmmikaela: Den blir ju mindre svullen ju längre tiden går. Tyckte magen var större redan i v.6, men sedan blir det ju en mer bebismage av det hela sas...
    fast jag var ju stor med mille med o svullnaden minskade aldrig :P inte denna gång heller, magen blir bara större o större :P
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5