• mrsSoffi

Vi som hade BF feb-09 del 5

Nu fortsätter vi tjattra i nästa tråd....

• Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5
  • aihpoz
    mills skrev 2010-12-05 09:54:12 följande:
    Å vad söta killarna är

aihpoz: Skönt att höra att inte alla babblar som galningar än Ja jag tycker åxå att man försår ganska tydligt vad han vill ändå och då kanske de inte ser nån anledning att lära sig i all hast heller  
    Hehe nä dom kanske blir lite bekväma av sig när dom allra flesta ändå förstår sig på dom..
    ~* Liam *~
  • SJ80

Oliver pratar inte heller så mycket, en del ord även om dom inte uttalas helt rätt. Men han visar och pekar på vad han vill.

• 3 Barnsmamma 06 09 11

Mina prinsar! En lite nyare bild
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

God Jul och Gott nytt år!
  • Liddi

Å vad söta de är Haha men storebror set inte ut att gilla att vara pepparkaksgubbe  

Alexander 090210
  • 3 Barnsmamma 06 09 11
    mills skrev 2010-12-12 08:15:01 följande:
    Å vad söta de är Haha men storebror set inte ut att gilla att vara pepparkaksgubbe  
    Första 15 bilderna tyckte han var kul men Milton tittade bort hela tiden och klev upp. Fram med godis skålen så han satt kvar men då ville EMilio därifrån istället Inte lätt att vara storebror
  • Liddi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-12-12 08:45:24 följande:
    Första 15 bilderna tyckte han var kul men Milton tittade bort hela tiden och klev upp. Fram med godis skålen så han satt kvar men då ville EMilio därifrån istället Inte lätt att vara storebror
    Haha ja jag kan bara tänka mig att försöka få TVÅ att sitta still och titta i kameran samtidigt Hade problem med Lex förra året och då kunde han ju inte ens gå...har inte tagit årets krig än men det börjar väl bli dax  
    Alexander 090210
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

v32. Hur ska detta sluta???
  • Minnie7

v.24+3... Undrar också hur detta ska sluta, men har samma SF-mått som med Felicia... Hmmm...
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5