• mrsSoffi

Vi som hade BF feb-09 del 5

Nu fortsätter vi tjattra i nästa tråd....

• Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5
  • mmmiikaela
    Minnie7 skrev 2010-12-12 20:57:10 följande:

v.24+3... Undrar också hur detta ska sluta, men har samma SF-mått som med Felicia... Hmmm...
    haha sådär ser min mage ut, om inte större o jag är bara i vecka 12 :P 11+3
    son född 09, pyret i magen beräknad 30/6-11 :)
  • Liddi

Vad fina magar ni har  

Alexander 090210
  • Minnie7

mmmikaela: Den blir ju mindre svullen ju längre tiden går. Tyckte magen var större redan i v.6, men sedan blir det ju en mer bebismage av det hela sas...

• mmmiikaela
    Minnie7 skrev 2010-12-13 20:00:34 följande:
    mmmikaela: Den blir ju mindre svullen ju längre tiden går. Tyckte magen var större redan i v.6, men sedan blir det ju en mer bebismage av det hela sas...
    fast jag var ju stor med mille med o svullnaden minskade aldrig :P inte denna gång heller, magen blir bara större o större :P
  • Liddi

haha har de här blivit en magtråd nu? Jag kanske ska lägga in en bild jag åxå  

Alexander 090210
  • mmmiikaela
    mills skrev 2010-12-13 20:29:11 följande:
    haha har de här blivit en magtråd nu? Jag kanske ska lägga in en bild jag åxå  
    typ hahahha!!!
  • Jessys
    Jessys skrev 2010-12-13 20:13:19 följande:

min mage med 3:an i v19
    min mage är mkt större nu redan än va den va me grabbarna.. va enorm med vincent i slutet av grav o hoppas verkligen inte ja blir lika stor igen.. mina fogar pallar inte med det tyvärr.
  • SJ80

Fina magar ni har tjejer! Ja vi kanske ska lägga in bild på våra icke gravid magar!!! Haha eller vad säger du Mills??
    Skulle nog kunna tänka mig en trea men maken säger stopp nu. Vi har totalt 4:à barn ihop. En gemensam han två sen tidigare o jag en. Har dessutom en av varje kön så jag borde väl vara nöjd då.

Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5