• Calibo

*Snackis 10*

YIPPIE!!! Måste bara skrika ut min glädje. Var på ett luncharrangemang i samband med TUR-mässan i Göteborg. De lottade ut SAS-biljetter och jag vann! Två biljetter inom Europa...Skrattande Tror det får bli en långhelg i Italien....

Stort grattis till Heeso och LMH!

• Calibo

Stort grattis till din lille kille Ullen!  Är inte alls avundsjuk..... NOT!{#lang_emotions_wink}

• Calibo

Sicken gosing Ullen! Hoppas allt går bra för er.

Här har allt blivit allt annat än som det var planerat. Svärisarna som skulle kommit till oss idag sitter fast i Barcelona. N skulle åka på en kongress i USA på söndag men det ser ju inte så ljust ut. Tycker så synd om honom för han har verkligen sett fram emot den.... Tur iaf att man inte är sittande någonstans utan att kunna ta sig hem...

• Calibo

Hej, ett sällsynt inlägg från mig...

Var också på Lseberg i fredags. Synd att man återigen lyckades gå dit när det var fullt med folk. Tim är >110 cm nu så han kunde åka både Kållerado och Flume Ride och tyckte att det var så kul. Jag tror vi får gå tillbaka någon regning eftermiddag så han får åka av sig....

Annars är det fullt upp med familj, jobb, hus. Båten ska läggas i när som helst och snart åker jag och älsklingen till Barcelona. Känns härligt med massor av roliga saker att se fram emot!

• Calibo

Hej alla!

Det var rätt längesedan jag kikade in i tråden. Livet rullar på och det känns som att man inte har så mycket att berätta. 

Det var säkert vårt hus – vi har fått en tomt och håller på att bygger nytt (också i Mölnlycke). Budgivning är avslutad och om allt går väl ska vi skriva ikväll. 

Apropå resor så hade vi en härlig resa över jul och nyår – då vi var 4 veckor i Thailand. Inte en dag för lite och kan verkligen rekommenderas!

De små är stora nu och det känns lite vemodigt att inse att jag inte har några små barn längre.

Kram till er alla!

Svar på tråden *Snackis 10*