• Anonym (Kaffedraken)

    Fett dum i huvudet?

    Också fett dum i huvudet?


    -          Alla andra får sova över hos Holmkvist som är FF!!!!!


    -          Visst kan du sova över där, men då vill jag ha numret till hans föräldrar och bara stämma av med dem om vad det är som gäller.


    -          FAAAAAN VAD DU ÄR DUM I HUVUDET!!!!!!!!! Du är ju fan helt störd.


    14-åringar är fan helt hopplösa att ha och göra med. Att det sen står en snart 13-åring och 10-åring och stampar i fastun till tonårstiden samtidigt som det ligger en liten bebisflicka i magen och gror… suck.


    Någon som är lika dum i huvudet som jag? Finns det fler gravida som har ett eller fler stora barn sen innan? Eller någon som bara har lite tips?


    Vänligen,


    Jenny


    www.mammaglad.com/blogg


  • Svar på tråden Fett dum i huvudet?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Är inte gravid och sonen har inte riktigt nått tonåren än men ville bara säga att jag skulle göra som du!! Skulle också be om tfn. och stämma av med föräldrarna {#lang_emotions_wink}


    // Bad sound kills good music...
  • Anonym (Kaffedraken)

    Tack för stöd.
    man har ju ingen aning om man är helt ute och cyklar. "Alla andra får" är knepigt att handskas med.

    Det svåra är att man själv vet hur det kändes...


  • Anonym (Kaffedraken)
    Jemalex skrev 2010-03-02 12:39:13 följande:
    Tack för stöd. man har ju ingen aning om man är helt ute och cyklar. "Alla andra får" är knepigt att handskas med.Det svåra är att man själv vet hur det kändes...
    Jo men det där är ju ofta så det heter "alla andra får"...sen när man luskar lite så visar det sig att alla andra inte alls får

    Blir man så upprörd för att föräldrar vill kolla upp saker då ligger det nog "en hund begraven" någonstans {#lang_emotions_wink} Ringer du och kollar så kanske det visar sig att den kompisen inte alls får ha folk hemma som ska sova över och då blir det ju inget av det hela och det vet din tonåring och därför är du "dum i huvudet"
    // Bad sound kills good music...
  • Anonym (Kaffedraken)

    Om alla föräldrar vore lika dumma i huvudet som du är så skulle ungdomsfyllorna, ungdomsvåldtäkterna, ungdomsknarkandet etc minska radikalt!

    Jag tänker vara lika dum när mina barn blir lite äldre!

Svar på tråden Fett dum i huvudet?