• Yosa

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Suck....är det bara jag som tycker att "skolbarn" avdelnignen från 122 och uppåt (eller är det 128 kanske) bara har dötråkiga kläder? Hittar inget fint till dottern som ska ha 122-128.

Hittar alltid jättemycket fint till sonen son ska ha 92 eller möjligen 98. Jag gillar allovertryck och kom idag hem med en t-shirt till sommaren med äpple-print i storlek 98 men inget fint till dottern

• Yosa
    Pink Muffin skrev 2010-03-27 21:10:14 följande:
    Håller också med. Såå booring!! Hon kännas för liten för kläderna på stora flick, men kan inte ha dom på lilla flick...Frågan är om inte H&M är bättre där? Jag handlar sällan barnkläder på H&M, men man kanske måste byta trenden?
    Jag har drygt 3 mil til HM Men får nog ta en span på kappahl trots allt för Lindex 122-128 vägrar ja köpa...inget fint alls.
  • Yosa

Hörde i Tradera-tråden att många fått dåliga dragkedjor på FIX jacka. Har ni också hört detta? skulle de gå att byta ut den? Även fast den va köpt förra året och utan kvitto?

• Yosa

Tror ni Lindex-butikerna är öppna imorgon annandagen eller när börjar reorna? Skulle behöva byta storleken på ett par julklapps-byxor åt dottern. Är ju ledig imorgon.

• Yosa

Ingen som  vet? Min lindex-butik har stängt söndagar i vanliga fall men frågan är hur de är idag? Får ringa o kolla.

• Yosa

hur lägger man in en bild från lindex-sidan här? Försöker kopiera bilden och klistar in här i texten men de går inte

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11