• TinaZ

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Har ni ngn åsikt om FIX vinteroverall är liten eller stor i stl.
    Hängde en kvar och jag funderar på om den passar min tjej nästa vinter.
    Hon är 98 lång och overallen var 104

Min uppfattning om lindex är att kläderna är små i storlekarna men det kanske inte gäller ytterkläder.....

• TinaZ
    TinaZ skrev 2010-03-30 18:47:03 följande:
    Har ni ngn åsikt om FIX vinteroverall är liten eller stor i stl.Hängde en kvar och jag funderar på om den passar min tjej nästa vinter.Hon är 98 lång och overallen var 104Min uppfattning om lindex är att kläderna är små i storlekarna men det kanske inte gäller ytterkläder.....
    ingen som kan hjälpa mig?
  • TinaZ

Har FIX sjömanskläder även i år? länka gärna :-P

• TinaZ

aha....jag som inte sett till den
    har klänning till min tjej från förra året men lillkillen har ju vuxit ur sin
    finns det både pojk o flick?

• TinaZ

ser ut som den jag har hemma men i blå.....köpt förra året. Väldigt snygg!

• TinaZ

Ja den blå har ju min son tyvärr vuxit ur alldeles för snabbt så det här kunde ju vara ett bra köp. Tack för tips

• TinaZ

oj, den får vi slåss om då.....eller kanske dra lott istället så får en av oss den till ett bättre pris

ska nog kolla in jackan irl först....

• TinaZ
    Hallonmaja skrev 2011-01-30 20:50:01 följande:
    Såg att nån tipsade om Kappahls skalbyxor, de blå var ju jättesnygga! Måste väl komma jackor till också? Just nu är det bara skalbyxor på hemsidan under ytterkläder. Funderar annars på att köra Lindex FIX skaljacka i år igen:

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?utm_so...

Båda färger är snygga tycker jag!
    Fanns många färger i butik ; ljusrosa, orange, blå, svart (och röd tror jag)
  • TinaZ
    TinaZ skrev 2011-01-30 21:49:13 följande:
    Fanns många färger i butik ; ljusrosa, orange, blå, svart (och röd tror jag)
    Ursäkta min otydlighet. Det var Kappahls skaljackor jag syftade på.
  • TinaZ
    http://www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=11460004

ingen skaljacka men oooooo så snygg!!!!!
    Tvillingmamma2007 skrev 2011-02-02 22:12:41 följande:
    Ok ja grabben vill ha en röd och det verkar ju som om det bara är Kappahl som har det så...förutom pop då såklart...så kanske blir en sån! Jag trodde han kanske ville ha en annan färg för den han har är ju röd men men han gillar rött helt enkelt.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11