Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Hej,
    alltså i går var jag till lindex o köpte lite fina kläder. Bland annat bamse kläder, men det är ju helt galet med deras stl. Kpte stl 104 för att de skall passa dottern till hösten då hon skall börja på dagis. Nu är hon 93 lång o stl 104 sitter ju bra på henne nu.

• SmillaMilla
    Lycka 1 skrev 2010-05-07 17:49:32 följande:
    Ojdå, jag har beställt lite Bamsekläder till dottern som 98cm lång, 16kg i 104. Kanske skulle ha tagit 110 istället då?
    hmmm fast jag tror att din o min dotter har samma stl i andra kläder, som ns. Brukar ju läsa din blogg Så det kan nog gå bra.
  • SmillaMilla
    Ruso skrev 2010-05-13 18:20:22 följande:
    OK När det gäller ytterkläder, strumpor och underkläder är Gekås outstanding... och de har mycket bra jeans, och deras randiga overdelar från Walking Kids är kanon och superbilliga... Men... summerkollektionen från Lindex där det kostar 49.50 för de mesta plagg, och då 25% på det  - billigare än så tror jag inte ens Gekås är!!!
    Åhh jag som tycker att deras kläder är urdåliga. Noppiga o vridna efter en tvätt. Alltså det har walking... märket. Ush.
  • SmillaMilla
    Ruso skrev 2010-05-13 18:25:42 följande:
    Tycker du!? Vad har du köpt? Har tröjor och t-shirts som jag har betalat 35 spänn styck för, randiga - de håller tvätt efter tvätt, både form och färg och det finns inte en enda noppa på dem - har haft hur många varianter som helst, under flera år!
    Har testat det mesta, men kanske mest pjamasar. Ullared köper jag mycket annat på men inte barnkläder, barnens lådor svämmar ändå över så behöver inte fylla ut med kläder därifrån Men annars älskar jag att gå på ullared.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11