Inlägg från: HonSomVet |Visa alla inlägg
  • HonSomVet

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Jag har köpt en Fix overall till dottern. Jag tyckte också att den såg väldigt kort ut i grenen, men jag greppade tyget och det var mer än väl en näve kvar att ta i. Den passade också henne mycket bättre i armar och ben än t ex reimaoverallen. Reima har varit jättelånga i ärmarna för henne, fått vika upp den ganska mkt. Med fix behövdes inte det. Så för min dotter tror jag Fix passar riktigt bra. Köpte en reima till henne först, men där hängde grenen ner till knäna på henne... Typ.

• HonSomVet
    Ladyn skrev 2010-09-08 19:36:08 följande:
    OCH att FIX`s inte andas, det gör POP`en!!
    Mja... I årets overalltest har pop och lindex i stort sett samma betyg vad gäller andningen. Pop har 3,4 och Lindex Fix 3,3.
  • HonSomVet
    Xgirl83 skrev 2010-09-08 19:54:02 följande:
    Just detta gällde windstopper-overallen på babyavdelningen.

Ladyn: Vet du att de inte andas? Känns ju värdelöst om det skulle vara så!
    Aha, förlåt, jag som inte hängt med riktigt, läste bara något om overall. Ursäkta min slarvighet!
  • HonSomVet

Den konstiga summan på 50 kr, handlar om att du handlat för 200 kr = 50 kr rabatt... Det står ju dock inte med på kupongen, men så är det.

200 kr = 50 kr
    400 kr = 100 kr
    600 kr = 150 kr

Så för varje 200 kr får du 50 kr i rabatt.

För att använda kupongerna i butik måste man vara Lindex-medlem eller hur?

• HonSomVet
    Mosen08 skrev 2010-09-19 09:24:33 följande:
    Men jag handlade för 497kr igår och fick ändå bara 50, så nåt fel måste det ju vara...
    Köpte du på nätet?

Om du handlar 3 för 2 så räknas de inte in i de 200, 400 och 600 kr. På nätet är det kläder utöver dessa som du får rabatt för i den stegen. Men som någon sa så verkar de inte riktigt lika kinkiga i butik så då kan de dra av t ex 100 kr även för 3 för 2-kläder.
  • HonSomVet

Aha, jag testade flera gånger igår och fick 50 kr rabatt för köp för 200 kr... Märkligt att det inte fungerar lika? Anledningen till att jag testade flera gånger var att jag köpt flera 3 för 2 och först fick jag ingen rabatt alls. Då la jag till andra varor för 200 kr och då fick jag 50 kr rabatt. La jag till varor för 400 fick jag 100 kr osv. Det gäller ju inte på 3 för 2 varor.

• HonSomVet

Och nääää, du ska få 150 kr rabatt om du handlar för 600 kr... Inte 800... För 800 ska man få 200 kr i rabatt enligt kupongen.

• HonSomVet

Hmm, vad märkligt. Då är det ju lite som ett lotteri... Nu ska vi se vem som får massor av rabatt och vilka som blir utan.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11