• mianf

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Ruso skrev 2010-10-01 11:19:29 följande:
    Vad var det för fel ni som reklamerade FIX skaljacka?

I morse fick inte 6 åringen ihop jackan (köpt på rea i början av hösten) och jag skulle hjälpa till. Då har den där lilla metallplutten längst ner liksom släppt från jackan, så det går inte att få dragkjedjan om den och dra upp.

Var det samma hos er, kan jag reklammera?
    Köpte ju på rean, så man få ju inte så mycket igen för den skulle jag tro... inte nog för att köpa en likvärdig jacka, så jag är ju faktiskt lite ledsen nu
    Köpte dessutom när det var ta 2 betala för 1... kommer dock inte inte ihåg vad de kostade, någon som vet?

Usch vad jobbigt detta var, hon använder ju jackan varje dag nu.
    Pissdag... ena dottern sjuk så jag fick inte åka iväg och ta tentan, då maken är på tjänsteresa. Nu får jag ta omtenta samma dag som vi har slutseminarium i nästa kurs... usch och fy och bläh...

sådär, nu fick jag vädrat lite...
    Vår dragkedja pajade också efter rean=alla jackor slut så jag lyckades övertala dem till att bekosta ett byte av dragkedja då vi behöver jackan kan vara värt ett försök.
  • mianf

Var på kappahl då de hade 20% på ett köp, detta gick att kombinera med deras 50:- rabatt på alla byxor då byxrabatten redan var inlagd  i kassan, ett litet tips till er vars barn behöver byxor

• mianf
    Woodgrove skrev 2011-03-10 12:47:10 följande:
    Ni som köper mkt från Lindex till era barn. Köper ni ytterkläder också? Hur är skalkläderna? (de med 10 000 i vattenpelare) Är de så bra som de verkar? Blir kläderna slitna fort? Jag älskar POP och och dottern går hus ur och skur dagmamma så ytterkläderna måste verkligen vara av god kvalitet. Blev sugen på FIX skalkläderna när jag såg att de har samma funktion som POPs skalkläder, speciellt när det är halva priset på dem. Men varför är det halva priset? Vad är skillnaden? Vad har de sparat in på? Någon som kan dela med sig av sin erfarenhet av skalkläderna från FIX? 
    Vi har deras skalbyxor vattenpelare 10 000 och barnen är alltid torra perfekt att handla med 30% rabatt betydligt billigare än POP men med samma funktion. Jacka har vi dock altid haft POP då de fallit mig bättre i smaken rent utseendemässigt.
  • mianf
    star67 skrev 2011-03-24 11:28:38 följande:
    någon har kod med 25 % rabatt. eller om det finns en annan kod som gäller nu??
    50:- rabatt när du handlar för 150:-

LCSE11123
  • mianf
    Louise 77 skrev 2011-09-21 08:46:11 följande:
    Hej!

Nån som behöver 50 kr. Inboxa mig er mailadress. =)  

Inboxat
  • mianf

Vågar man lägga in flera ordrar för att använda samma rabatter flera gånger?

• mianf

Peak fanns det nån kod till eller skulle man bara visa smset i kassan

• mianf
    jopjos skrev 2011-11-08 19:32:24 följande:
    varför kommer det inga sms längre från kappahl :( förr kom det ett i veckan typ om rea och 25 % rabatter?

Vet inte men jag får desto fler i brevlådan, nu 10/11 klubbdag 30% på ett köp tror jag att det var
  • mianf
    Sians skrev 2012-01-21 07:37:09 följande:
    Jag fick månadens rabatter igår. Tyckte det var lite futtigt med 50 kr rabatt :( Besviken ;)
    Någon kod?
  • mianf

SELC08000 & SELC08004

dessa kombinerade jag förra veckan fungerade kanon, vet dock inte hur länge det gäller Obestämd,  någon annan vet kanske eller så får du prova  

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11