Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

HonSomVet skrev 2011-04-03 15:54:31 följande:
    De finns som kuponger också. Har dem, ska se om jag lyckas ladda upp dem. Sista dagen idag ser jag dock! Så det är väl lite i sista minuten.

Asch, hur laddar man upp länkar? Eller pdf-filer?
    å finns det? Visste jag inte, vad synd, jag som shoppade på Lindex häromdagen.. Jaja, hinner inte iväg idag ändå, svärmor är här och vi ska strax äta.. Tack ändå! Solig
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • AochJsMamma
    sarsparis skrev 2011-04-03 20:16:47 följande:
    Star67: Jag hade definitivt valt skaljackan. Den känns mycket mer användbar då den tål mycket regn. Sonen har också fått den skaljackan och den används redan med en fleece under. Ang storlek tycker jag absolut inte att du ska ta en 104, den lär han verkligen drunkna i. tycker den han har på sig är stor. Min son som är  dryga 1 m lång har 110 i sin, jag stod och valde mellan 104 och 110, valde 110 för att den var lite längre men även den i 104 var stor på honom.
    jag håller med, ABSOLUT inte större, är galet fult med för stora kläder på barn och framförallt jättesvårt för barnen att röra sig och att leka i. Min son har 98 i sin, den är bra med växtmån, han är ca 92 cm o 14 kg. Hade kunnat ha 92 men tyckte 98 satt bra så vi behöll den. Din son är väl mindre har jag för mig än min son? Om du inte ska behålla bägge så hade jag oxå behållit skaljackan eftersom den är vind och vattentät, vilket softshellen inte är,
  • AochJsMamma
    star67 skrev 2011-04-04 11:38:22 följande:
    jag menade om jag bytar mot en stl mindre?? till 92?? men kanske det behöver jag inte för att jag skulle använda den till sen vår och höst. eller vad tycker ni han är runt 80 cm
    aha. Om han bara är 80 cm tycker jag du ska byta till 92.
  • AochJsMamma
    winters skrev 2011-04-08 14:45:58 följande:
    Köpte en jättehärlig äppelgrön keps på h&m för 30 kr, de hade en väldigt snygg lösning på kardborrespänningen oxå, kommer att användas mycket i sommar!
    Blev även lite halva reapriset shopping på kappahl, fleeceställ till nästa år, galonvantar och en tröja för 25 kr, den som nån hade på sig i bildtråden!
    tack för tipset! Lovat att köpa en keps till Alex, precis som pappa har som han säger, o hade tänkt köpa POPs gröna, men ska kika in den på h&m först, kanonpris ju!
  • AochJsMamma
    winters skrev 2011-04-08 16:43:26 följande:
    Men så fina, längtar! De pratade om någon kampanj när jag var i butiken om några veckor, fast de pratade om fina o billiga damkläder, hoppas på barn oxå! Skrattande
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=148...
    de hade liknande förra året oxå , o de var på kampanj för 29 kr styck.. även shorts till (enfärgade). Superfina!
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2011-04-10 10:16:28 följande:
    Jag beställde den 3 mars och har inte fått någon sms om att paketet har kommit än
    oj! det är ju mer än en månad sen!
  • AochJsMamma
    anette 81 skrev 2011-04-10 11:39:42 följande:
    menade så klart april
    men då förstår jag inte riktigt..? Kommer säkert i veckan? 3e är ju inte all slänge sen.. får ju räkna hur många vardagar som gått,... kan ta upp til ca 10 arbetsdagar, har det gjort för mig flera ggr....
  • AochJsMamma

var inne en sväng på Lindex idag, på Allum, fanns absolut inget fint överhuvudtaget på rean, inget av det fina ni berättar om (hade jag iofs ändå inte köpt eftersom vi har en son och ytterligare en son på G)... blev liiite besviken faktikst.. O inte var det mkt heller, trist. Jaja, plånboken blev iaf glad, men älskar att fynda ju!

• AochJsMamma
    anette 81 skrev 2011-04-22 11:50:42 följande:
    jag vill gärna ha 50krs rabatten
    me too! Inboxat dig! Solig
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11