Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

star67; jag tycker den är på TOK på liten! Ser ut att ha passat för ett år sen.. så jag hade abolut lämnat tillbaks, rea eller ej..

★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • AochJsMamma

apropå fina kläderna i BT, de blåa Kaxs byxorna har jag köpt till Alexander, superbra till dagis. De passar för övrigt perfekt ihop med den gröna bil t-shirten med blåa kantband från POP.

• AochJsMamma
    skrotis78 skrev 2011-05-11 15:39:52 följande:
    Den koden har ju funnits ett tag, jag tänker på de som kommer nya nu. Eller är det samma?
    Tänkte att de kanske går att kombinera. 
    tror det är jag som förvirrat till det, jag syftade på koden som Mileas mamma fått som jag trodde var en ny utskickad kod
  • AochJsMamma
    Lantani skrev 2011-05-11 17:34:46 följande:
    Idag fyndade jag jättefina shorts (eller rättare sagt capri) i ljusgrönt, turkost och mörkblått. 99 kr/st
    Sen blev det även en skjorta som passar till alla shortsen.
    Supernöjd!
    På Lindex? Vi har de turkosa isåfall och älskar dem, vill gärna ha i marinblått men de verkar var slut överallt.. Tror ni de får påfyllning?
  • AochJsMamma
    Tullemi skrev 2011-05-11 18:33:57 följande:
    Hehe, precis som om hon behöver mer shopppingtips, tihi
    hihi Solig Egentligen inte, men blir så glad ändå! O bebis ligger i lä jämfört med storebror...
  • AochJsMamma
    Lantani skrev 2011-05-11 18:48:09 följande:
    Jepp på lindex. Prasseltyg. Lägger upp bild i bildtråden nu!
    jodå, det är de som jag har i turkost, älskar dem! Vill verkligen ha i marinblått.. men frågan är om de fått påfyllning eftersom du fck tag på tre par, de har varit slut i de flesta stl här i GBG, iaf där jag har letat, så kankse att de fyllt på? *hoppas* Ska ringa runt imorgon o se vad jag kan hitta...
  • AochJsMamma
    star67 skrev 2011-05-11 20:36:13 följande:
    vår butik hade många kvar marin men jag vill ha turkos eller grön fanns inte.
    hmm får hoppas på tur imorgon! behöver (ja, faktiskt! ) ett par marinblåa.
  • AochJsMamma

Backi: tack! Inte varitdärpå evigheter.. Eriksberg, allum, backaplan, Frölunda torg var de slut på när jag varit där. Ska ringa nordstan idag,tack för tipset!

• AochJsMamma
    Tullemi skrev 2011-05-12 07:37:35 följande:
    Finns en Lindex i Lerum också som jag jämt glömmer av.
    ja just det ja, den glömmer jag alltid också.. ska se vart jag får napp! Helst inte i stan, måste ju köra överallt iom sammandragningarna så är aldrig i stan längre.. Allum hade varit drömmen, nära o bra.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11