Inlägg från: sarismaris |Visa alla inlägg
  • sarismaris

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Ingen som kan länka till kuponger att skriva ut??

Towa 051125 & Ella 080413
  • sarismaris
    winters skrev 2011-02-25 16:20:02 följande:
    kolla inlägg 6059!
    Men där finns ingen länk..?? Står bara "här kommer kuponger att skriva ut".....åsså inge mer..
  • sarismaris
    Linastrumpan skrev 2011-02-25 16:46:06 följande:
    Klicka på HÄR i det inlägget (blått) det är länken
    Ahaa, missade helt att det va blått där! Tack, tack! Glad
  • sarismaris

Igår fick jag ett sms om 25 % rabatt på ett helt rea-köp! Så idag blev det lite shopping. Men nu vill jag att halva rean ska börja inom kort!!

• sarismaris
    sarismaris skrev 2011-07-06 20:04:14 följande:
    Igår fick jag ett sms om 25 % rabatt på ett helt rea-köp! Så idag blev det lite shopping. Men nu vill jag att halva rean ska börja inom kort!!
    På Lindex alltså..
  • sarismaris
    Vix skrev 2011-07-25 14:40:30 följande:
    Halva priset hos Lindex nu
    Menar du bara på nätet, eller även halva rea-priset i butik också?? 
    Finns en Fix skaljacka på rean i "min" butik, men har inte hittat nåt i samma prisklass som jag vill ha, så väntar på halva rean så jag kan slå till innan den försvinner.. :)
  • sarismaris
    Vix skrev 2011-07-25 21:21:44 följande:
    Inte i butik än men på nätet
    Misstänkte att det inte hunnit bli i butik än..
    Nån som har koll på hur länge det brukar dröja innan det blir halva rean i butik??
  • sarismaris

Ingen som tror sig veta ungefär hur länge det kan dröja innan det blir halva rean istället för 2 för 1??

• sarismaris
    Tullemi skrev 2011-07-27 21:50:29 följande:
    Jorå, men det är ett litet misstag från Lindex sida . Det är nog inte tänkt att det ska funka så.
    Blev så för mig också! ;)
    Så en rosa Fix-overall va jag ju bara tvungen att beställa när det blev halva priset.. ;)
    Vet att det diskuterades storlekar tidigare i tråden, men la inte på minnet vad som skrevs.. Jag tog 104 till min 3-åring som är ca en meter lång nu....borde jag ha tagit 110 för att den ska räcka hela vintern??

(Hoppas bara att de inte upptäcker missen och makulerar alla beställningar där det blivit så.. Vet att de gjorde det för nåt år sen när de hade nåt krångel med systemet så allt blev jättebilligt för kunden.. )
  • sarismaris
    Finesse skrev 2011-07-27 22:31:19 följande:
    hmm.. min dotter hade 104 förra året å den var väldigt tajt mot slutet.. hon är 102 cm lång.. var 96 i början på vintern..

Nu tog jag 116 till henne, fast på Kaxs från Kappahl.. 
    Oj då, ja då får jag byta den i butik senare! Tack för infon!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11