• Pixxi

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Sorry för det knäppa inlägget i bildtråden, Jag har raderat det Min dator har eget liv{#lang_emotions_tongue_out}

• Pixxi

Fick just en rabatt kupong på 25% på helt köp {#lang_emotions_sealed}

• Pixxi

Idag fick jag en kupong på posten också, men på den stod inget om " endast ett köp per hushåll " hur ska man tolka det

• Pixxi
    Xgirl83 skrev 2010-06-16 10:37:42 följande:
    Bamse-setet från flick, dottern har använt det en gång och spillt sylt på tunikan så jag tog på Vanish men sen tvättade jag den först ett litet tag senare. När jag tog ur den ur tvättmaskinen igår såg den ut så här:

Vad tusan kan ha hänt?? Om ni ser så är ju även tyget lite missfärgat runt hålen. Så min första tanke var att Vanish:en frätt (frätit?) på tyget eftersom jag sedan dröjde med att tvätta plagget. MEN hålen och missfärgningarna är bara på baksidan, och jag använde bara Vanish på framsidan av tröjan och där syns inget alls. Jag har aldrig sett nåt liknande. Tvättmaskinen är ny så jag hoppas att det inte är nåt fel på den, fast det var inga andra plagg i maskinen som blev så här så det verkar ju osannolikt.
    Det är Vanish, så har det blivit många ggr för mig, ibland har man tom tvättat plaggen ett par 3 ggr innan det blir hål. Man måste tvätta direkt ( eller efter 5 min ) efter man lagt på vanish. Har du hällt vanish på framsidan tunikan och sen lagt den åt sidan har det runnit ut på baksidan. Tråkigt på en ny tunika
  • Pixxi

Någon som har koll på nån ny HM rabatt kod?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11