För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Min dotter hade dem vårohöst -10 och de funkade jättebra. (hon är 4,5år nu och inte så särskild vild av sig iofs om det nu spelar roll
)
trött jag blir, jag som ska iväg o shoppa ikväll, inte har jag fått några kuponger, de kommer väl imorgon
Har just köpt den gröna softshelljackan till min son stl 98, han är ca 86cm o väger strax över 15kg tror jag. Den sitter ganska precis runt kroppen så jag vet inte om jag ska behålla den.......köper jag 104 så blir den väl för lång i ärmarna. De är långa redan nu, men går ju spänna åt.
Lindex o Kappahl brukar ju sälja windfleecejackor. Hittar inga såna...... :-S
aha, är det därför jag inte hittar några.......
Fick tips i POP-tråden om att köpa en FIX WS eftersom jag inte gillar POP's egna i år. Men inte kommer det väl några från FIX? De kommer väl till hösten? Något jag var ganska säker på.......hm.
Någon som har denna softshell:
www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=114...
vad tycker ni om den?
gäller kupongen med 50:- rabatt bara för de första 150:- ? Får man 100: rabatt om man handlar för 300 undrar jag alltså.
någon som köpt den blå skaloverallen och hunnit prova den? Vad tycker ni? funderar på att köpa den till min son.
synd at det bara gäller de första 150 då.......en anna gång fick man för 300 osv också