• Moonis

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Mirela skrev 2011-06-14 09:42:17 följande:
    Har också fått det mailet. De menar att man shoppa på hemsidan före alla andra va? Är lite trög idag :)
    Nej dom öppnar butikerna en timme innan för klubbmedlemmar och så får man 20% på rean.
  • Moonis
    Mirela skrev 2011-06-14 13:42:30 följande:
    Gäller 20% extra bara mellan kl 9-10?
    Det tror jag
  • Moonis

Hittade mycket fint i Lödde på rean. Fick tag på två bamse tunikor (fanns fler), hello kitty tighta jeans och leggings. Till sonen star wars tröja och två jeans muddbyxor. Allt blev 625:- vilket kändes helt okej Glad

Kan försöka fixa bild om någon är intresserad .

• Moonis

Lagt in fynd från idag på Lindex i bildtråden. Blev 4 byxor och 6 tröjor för 445:-

• Moonis
    zasata skrev 2011-10-19 20:53:27 följande:
    20% e snålt, precis samma som hm :(
    Fast HM va lite generösare denna gången, brukar ligga på 10% annars
  • Moonis
    Ms Ms Kanga skrev 2011-11-17 12:24:57 följande:
    Jag är så arg så jag kokar. Jag köpte en FIX vinterjacka i september som vi har börjat använda den här veckan och så gick dragkedjan sönder efter 2 dagars användning. Jag åker in för att byta och blir så otrevligt bemött av personen i kassan som också är butiksföreståndare som frågade i en mycket otrevlig ton "Var det länge sen du köpte den? Har du kvar lapparna med streckkod? Har du kvittot?" Det spelar ingen roll när jag köpte jackan - människan ser väl att det är årets kollektion, inte sparar jag streckkoderna när det är ett plagg jag ska ha kvar och ja jag hade kvittot men det ska inte behövas vid en reklamation - det är ju bara Lindex som säljer Fix. Fy farao för en sån sur-häxa. Där handlar inte jag igen
     Tacka vet jag Polarn oPyrets personal där blir man alltid bra bemött - jag har reklamerat saker som gått sönder jag köpt till växa lådan efter nästan ett år och de har bytt utan problem/sura miner och inte ens bett om kvitto (fast jag haft det med)
    Inte tusan har man kvar lapparna på ett plagg man använder. Men vem vet, hon har kanske det Tungan ute
  • Moonis
    Wilmis07 skrev 2011-11-17 12:59:07 följande:
    Ska komma in en lila prinsessklänning på lindex ser fin ut Dottern har 3 från lindex,leks mycket med och är fortfarande jättefina,håller bra.

www.lindex.com/se/barn/kommer-snart/6690024/K...
    Den va söt. Tjejen vill dock nog helst ha HMs mimmiklänning med diademöron, slut på wewn bara så hoppas dom har den i någon butik.
  • Moonis
    Wilmis07 skrev 2011-11-17 13:14:01 följande:
    Mimmiklänningen är jättesöt.
    Ja, verkligen. Hoppas som sagt någon butik har den kvar.
  • Moonis

Sonen dragkedja har gått sönder nu också men detta är andra vintern han använder den så den har ju inte gått sönder direkt.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11