• Tina83

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Någon som har en kod till HM? helst med rabatt på hela köpet

• Tina83
    star67 skrev 2010-10-02 21:43:40 följande:
    25 % 8909 valfri vara
    20%  8843 hela köpet men bara på barn baby kläder kolla om de funkar fortfarande!!
    jag fick en kopung 20 på hela köpet på butiken men kunde inte åka idag var sista dag.Rynkar på näsan
    är det bara baby eller även barn?
  • Tina83
    star67 skrev 2010-10-02 21:55:57 följande:
    barn och baby men den funkar inte tillsammans med den andra som är 25% på valfrivara men ett tips göra bestälning på dem som är 20% sen dagen efter eller lite senare lägg en vara tex dam och lägg koden funkar så. vet inte om du förstår hur jag menar!!
    Fattar precis

Tack för hjälpen!

Förresten, var det i denna tråd någon la ut en Ellos-kod med 50% vid köp av 5 varor? VAd menas med det? är det 50% på alla varor eller på en?
  • Tina83
    molnen skrev 2011-10-09 12:42:47 följande:
    Hur länge gällde erbjudandet om 100 kr rabatt vid köp över 300kr ?
    går ut idag 9/10
  • Tina83
    Xgirl83 skrev 2011-10-22 18:27:46 följande:
    Det kom ett SMS om det. Fast när jag handlade idag så visste hon i kassan inte om det, men hon frågade kollegan och hon visste i alla fall det. Dåligt tycker jag, för då kan ju många missa rabatten.
    Elvipa skrev 2011-10-22 09:34:43 följande:
    Tack för koden!
    Varsågod!

Nu är alla koder slut.
    Tack så mycket för kod :)
  • Tina83
    Gurkan skrev 2011-11-13 06:49:03 följande:
    Sitter och tittar på långärmade t-shirts till sonen.
    Allt på pojkavdelningarna är murriga och tråkiga och på flickavdelningen finns lite fint men inte alls så mycket. Och vill man ha det färgglatt får man ge 200 spänn för en tröja och det vill jag inte! Här slits det rejält på kläder och jag tycker det är för mycket att lägga på en tröja
    De enda vettiga och fina tröjorna finns enligt mig på HM. De enfärgade för 59 kr ( eller 69 kr för de större storlekarna)  Håller bra dessutom
  • Tina83
    Gurkan skrev 2011-11-13 11:07:44 följande:
    Bara så tråkigt med enfärgat hela tiden. Jag vill ha ränder, prickar eller glada figurer i härliga färger men utan att en tröja kostar minst 200 kr. 
    Just i dag har sonen den fuschiarosa träjan som kommer i tvåpack från Hm, mycket fin i färgen! 
    Orange är en färg jag saknar mycket i barnsortimentet... Varför har den färgen blivit ratad?
    aha, jag trodde du ville ha enfärgat
  • Tina83
    Ms Ms Kanga skrev 2011-11-17 12:24:57 följande:
    Jag är så arg så jag kokar. Jag köpte en FIX vinterjacka i september som vi har börjat använda den här veckan och så gick dragkedjan sönder efter 2 dagars användning. Jag åker in för att byta och blir så otrevligt bemött av personen i kassan som också är butiksföreståndare som frågade i en mycket otrevlig ton "Var det länge sen du köpte den? Har du kvar lapparna med streckkod? Har du kvittot?" Det spelar ingen roll när jag köpte jackan - människan ser väl att det är årets kollektion, inte sparar jag streckkoderna när det är ett plagg jag ska ha kvar och ja jag hade kvittot men det ska inte behövas vid en reklamation - det är ju bara Lindex som säljer Fix. Fy farao för en sån sur-häxa. Där handlar inte jag igen
     Tacka vet jag Polarn oPyrets personal där blir man alltid bra bemött - jag har reklamerat saker som gått sönder jag köpt till växa lådan efter nästan ett år och de har bytt utan problem/sura miner och inte ens bett om kvitto (fast jag haft det med)
    LIndex jackor har skitdåliga dragkedjor. ALLA jackor jag någonsin köpt där har gått sönder, både mina egna och mina pojkars. Jag köper inte jackor där längre. Dåligt bemötande har de också.
  • Tina83
    star67 skrev 2011-12-05 15:54:14 följande:
    men det spelar ingen roll om man har fått för mycket rabatt eller för lite  eller om den var på rea! har man fått något trasigt bör dem bytta åt. dem där 25%rabatt går att kombinerar med andra rabatter även om man köper en vara så drar den 30%först och 25% sen det har funkat så ett bra tag, men varför dem bli sur när man har fått bra rabatt?? man bör kontakta kundtjänst då?
    vad är detta för rabatt? funkar den än?

Om inte, finns det några rabatter nu? (har flyttat men lindexposten går till min gamla adress jämt, suck) 
  • Tina83

softshelljackan i större storlekar ( pojke), är de vårjackor? Fodrade med fleece..

• Tina83
    lilla fru snigel skrev 2012-02-29 14:29:16 följande:

Du har ju SELC 07001 (20% på en vara), SELC 07009 (25 % på två varor samt SELC 07003 (30% rabatt på tre eller flera varor) också. Jag använder alla fem koderna nu

använder du alla fem samtidigt? Det kan ju bara inte gå. haha Men man vet ju aldrig med Lindex
  • Tina83
    skrotis78 skrev 2012-02-29 19:39:15 följande:
    Jo då det funkar. Gjorde det förra veckan och har precis fått mitt stora paket. Nästan gratis
    Men shit, haha. Synd att inte jag kom på den idèn. Men jag fick ändå bra rabatt med mina koder. Berätta gärna vad du köpte och vad det kostade
  • Tina83

Kappahls ytterkläder för barn med storlek 134-170 är ju mycket sämre än de mindre storlekarna. Till min snart 6-årige kille är det inga problem att hitta bra ytterplagg, men till 10-åringen går det ju inte. Jackorna har 3000 vattenpelare och detsamma gäller ytterbyxorna. Varför är det så?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11