Inlägg från: Finesse |Visa alla inlägg
  • Finesse

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

fick just ett sms om damrean.. trodde och hoppas det även skulle stå nånting om barn :S menmen får väl vänta till nästa vecka..

Ebba 071228
  • Finesse

jag sprang in i övik å kikade å nej ingen t2b1 där..

tycker inte det är lönt att köpa kläder på vanliga rean.. det är ju inte mkt man sparar in.

Ebba 071228
  • Finesse
    AnkiFalun skrev 2010-07-25 20:43:03 följande:
    vad tror ni kan det bli 2 för 1 på barn imorrn??
    hoppas hoppas hoppas
    Ebba 071228
  • Finesse
    Helene OSV skrev 2010-07-25 21:22:12 följande:
    Ni som har koll... kommer det in mer av muminkläderna eller är det först till kvarn och sen är det slut?
    De verkar inte ha fått in mer än nåt enstaka ex av varje storlek och jag har ingen lust att beställa från nätet, det är bara några plagg jag vill ha.

När det var 5 myror blev det ju helt galet de första dagarna.
    För 19:- så får man ju dom plagg man vill från internet.. ibland tycker jag det är enklare än att åka på lindex å kika.. sen hämtar man ut paketet när man vill.
    Ebba 071228
  • Finesse
    molnen skrev 2010-07-26 15:20:19 följande:
    Nä det var det inte ,men ni kanske redan varit och kollat
    ja tyvärr.. men det blev en sväng på ica maxi iaf..

hoppas dom börjar snart..
    Ebba 071228
  • Finesse

På Strömpilen i Umeå har dom hur mkt kläder som helst kvar så det kanske därför dom inte riktigt vill börja än. Men jag tror att dom nästan måste det för att kunna få iväg kläderna.

Ebba 071228
  • Finesse

Här fanns det massor men jag köpte bara 4 plagg.. tycker inte alls att lindex kläder är fina i år.. finns mkt skit rent ut sagt.

Ebba 071228
  • Finesse
    Sofeus skrev 2010-07-30 20:54:54 följande:
    Är det någon som vet när Kappahl börjar rea barnkläderna typ tag 2 bet för 1 eller halva reapriset?
    här har dom redan gjort det.. förra veckan tror jag det var, fick man ett sms..
    Ebba 071228
  • Finesse
    Hallonmaja skrev 2010-08-02 09:42:23 följande:
    Låter bra!! Nån som vet hur FIX vinteroverall är i storleken? Provade nämligen 98 nu på min tjej som är 2 år och 4 mån och visst var den rätt stor, men undrar om den kommer räcka ända till typ mars nästa år?
    Vi hade FIX förra året.. å det skiljer inte mkt på kroppslängden på 92 å 98.. jag mätte.. dock blev 98 längre i ben och armar.. Min dotter var endast 1 år och 10 månader - 2 år och 2 månader när hon hade den.. Jag skulle nog satsa på 104 om jag var du.. eller ja alla barn är ju olika.. hur lång är hon å mät även kroppslängden.

Vi kommer inte ha FIX i år, tror jag iaf, eftersom dom var så konstiga i storleken.. annars är jag nöjd.
    Ebba 071228
  • Finesse
    Ruso skrev 2010-08-14 00:28:10 följande:
    Wow, har hun vuxit från 92,5 till 98 sedan april, det är ju jättemycke lika mycket som hon gick upp på ett år tidigare! Sonen har vuxit ca 3 cm på den tiden...

Det där men storlekar är inte lätt, sedan är barnen olika i ben, ärmar och "kropp", vilket kan göra att plaggen sitter olika fast de är lika långa.

Man får prova... och hoppas annan storlek fiinns kvar om man behöver byta...
    min dotter var 74 cm lång på 1 års kontrollen å 86 på 1½ års Nu är hon 96 cm lång och är 2½ år.
    Ebba 071228
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11